Güzel İzmir'im

İzmir'de yaşamaya başlayalı yaklaşık 2 yıl oldu ama tamamen buraya taşınmamın dördüncü ayını kutluyorum bugün.Hem de yazdan kalma bir günde...Attım kendimi sokaklara,dolaştım dolaştım dolaştım...Kısaca felekten bir gün çaldım.Her gün geçtiğim yolllara,sokaklara daha bir dikkatli baktım.Yaşadıklarımı düşündüm şu 2 yılda.Neler neler sığdırmışım.Yurtta kaldığım günleri hatırladım.Kardeşim dediğim arkadaşlarımla geçirdiğimiz maceralar ve onlarla birlikte yeni hayatlarımıza göğüs gerişimiz.Mutluluklar,kırgınlıklar,heyecanlar...Bağıra bağıra şarkı söylerken sanki bütün stresini atarsınız ya üstünüzden, aynı onun gibi...Dersler ağırlaşmadan iyi oldu bu stresi atmak.Yaşadıklarını güzelce bir tartmak.Ve yeniden başlamak...İzmir bana iyi geldi.Seviyorum bu şehri herşeyiyle.Tarihiyle,duruşuyla,insanıyla...Hep burda olmak dileğiyle...

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter