Türkçe Twitter

"  Twitter'daki en beğenilen Türkçe twitlere, en popüler kişilere ve gündemi belirleyen konulara twitturk ile ulaşabilirsiniz."  Böyle diyor sitenin girişinde.:D

Twitter'da, bir arkadaşımın paylaşımı üzerine gördüm bu siteyi.  "Aaa Türkçe Twitter  çıkmış."  diye sevindim hemen.Araştırayım bakayım neyin nesiymiş derken acayip bir şey ile karşılaştım.Google'a Twitter Türk yazdım ve bir sürü site çıktı.Bilindiği gibi Twitter İngilizce.Bu yüzden de Türkiye'de pek yayılamadı.Arkadaşlarımı üye yapmaya çalışıyorum ama bu sebeple pek ısınamıyorlar siteye.Neyse konuya dönelim.=)
Bir sürü site yapmışlar.Onlardan bazıları:
Siteleri biraz inceledim.En popüler Türkçe twitler,Türkiye'de en çok takip edilenler,Twitter Türkiye Top 10...Her şey kategorilere ayrılmış bir de.=)Eğlence,sinema,sağlık,web siteleri,internet,blog yazarları...Daha neler neler.:D
Garibime gelen gerçek olan 1 tane Twitter var.Sayısını bilemediğim kadar da Türkçe Twitter sitesi var.=)
Twitter'a Türkçe yama yapsalar da bu sitelerin bir sonu gelse...Bir tane olsun,bizim olsun hesabı.

Not:Resimdeki montaj bana aittir.=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı