Kalbin Ömürlük Bende Emanet

"Sen benim içimdeki büyük yangınların adı
Ben senin gecendeki mavi yada günümdeki sarı
Sen benim şehrimdeki bütün sokakların adı
Ben senin yüzümdeki ya da çizgi dünündeki anı

Hadi kalk gel bul bi bahane
Birazcık heves biraz cesaret
İlk günkü gibi duruyor hala kalbin ömürlük bende emanet
Hadi kalk gel bul bi bahane
Birazcık heves biraz cesaret
İlk günkü gibi duruyor hala kalbin ömürlük bende emanet"

Bu aralar bu şarkıya takmış durumdayım.Muhteşem bir Yonca Lodi şarkısı."Canım Ailem" dizisinde dinledim ilk defa çok beğendim.Sözleri de çok anlamlı(özellikle nakarat kısmı).Diziye de uymuş.Dinlemek isteyenler için ;

müzik - yonca lodi - emanet yeni klip | izlesene.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter