16 Mart Yaklaşırken...



16 Mart yine geldi çattı.Anadolu Öğretmen Liselerinin kuruluş yıl dönümünün kutlandığı gün.Lisedeyken apayrı bir güzellikte geçerdi 16 Mart'a hazırlık.Şubat'ın son haftasından itibaren başlardı hazırlıklar.Aslında her sene başında toplantı yapılırdı.Bu sene hazırlıklara erken başlayalım,daha güzel hazırlanalım:D Ama sadece lafta kalan birşey oldu.ÖSS,okul sınavlar,dersane ve biraz da rahatlık(amann daha zaman var hallederiz şeklindeki tavrımız) sebepleriyle hep son haftaya kaldık.Son hafta müdüre bir dilekçe yazar,16 Mart çalışması sebebiyle derslere giremeyeceğimizi bildirir,sözde! çalışırdık.Yok da yazılmazdık.Ohh keyfe bak:D Tabi ki o keyif 14,15 Mart günlerinde strese dönüşürdü.Şarkılar yetişmezdi,akor problemleri yaşardık, ses sistemlerini ayarlamakta zorlanırdık.Prova üstüne prova...Hadi bir şarkı daha ekleyelim derken ,şarkı arama çalışmaları...Ama hayatımda yaşadığım güzel günlerdendi.Gerçekten özlüyorum.Üniversitede bulamadım bu güzellikleri.Kahkalarla geçen konser hazırlıkları , muhabbetler ve en önemlisi aynı telden çalmak...İşte derdim bu,artık tutamam içimde.Özlüyorum o günleri.Her 16 Martta hüzünlü olurum biraz...

Yorumlar

  1. Adsız30.3.10

    şeyda semih ben..sizin okuldan hiç olmama rağmen ben de bi ara çalmıştım orda türkü grubuyla dediğin gibi çok eğlenceliydi iyi bi hatırlatma yapmış oldun sağol:D

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeldi gerçekten Semih...Hele ilk konserimi hatırlıyorum.Sen de vardın onda.Hatta seni ilk defa o konserde görmüştüm.Şaban,Hazal,Ece ve sen beraber çalmıştınız yanlış hatırlamıyorsam 24 Kasım konseri:D Ne eğlenmiştik gerçekten ya=)=)=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter