Sosyal Sorumluluk Projeleri

Üniversitemizde okutulmaya başlanan bir ders "Sosyal Sorumluluk Projesi".Açıkça söylemek gerekirse bu dersi ilk duyduğumda çok da sıcak bakamadım.Neler yapılabileceğinin farkına varamadığımdandır belki de.Fakat bugün anladım ki neler neler yapabiliyormuşuz.İşte üniversite öğrencisi budur dedim.Halkı dayanışmaya , yardımlaşmaya çağıran bir gençlik.Ellerinden geldiğince çevresine yardım eden gruplar...
Bugün "Kan Bağışı Can Bağışı" grubunun günüydü.En son duyduğum kadarıyla kan bağışlayanlar 100 kişiyi geçmişti.Sınıfımızın bu konudaki duyarlılığı gerçekten takdire değer.Tabiki ben de kanımı bağışladım.(Tuba'nın büyük destekleriyle:D)Kolumda hala bir ağrı var,başım da biraz dönüyor ama içimde de acayip bir huzur var.Darısı kanını daha bağışlamayanların başına...

Yorumlar

  1. ne projeymiş bee...bölümün önünde ellerde broşür gözüne kestirdiğine sorulan "kan bağışında bulunmak ister misiniz?"sorusu =))

    YanıtlaSil
  2. Alınan cevaplar,insanların reddedişi ve bazı!(sayısı bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az) insanlarımızın duyarlı oluşu...Genel olarak güzeldi ama:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter