90'lar Özlemi...

90larda doğup büyümek apayrı bir olaydır.Çalışırken müzik listesine sadece 90lar şarkılarını yüklemişim.Dinleye dinleye o şarkıları 90lara özlemim arttı ve böyle bir yazı çıktı ortaya...

Sanki her şey daha bir güzelmiş gibi sanki o yıllarda.Şarkılar,filmler,yaşanan olaylar,televizyon...(90ların saçları ve giysileri hariç=))

Facebook'ta 90s diye bir grup var.Bir aralar sırf bu grup için girerdim Facebook'a.90 ların şarkılarını paylaşan bir grup.Ama kurucusu bu ara biraz boşladı.Eskiden yayınladığı şarkıları tekrar tekrar yayınlamaya başladı ama yine de güzel.:)Ulaşmak isteyenler buraya tıklayabilirler.

Grubun bir de internet sitesi var.90ların şarkılarını radyodan yayınlıyorlar.Her zaman yayın yapmıyorlar ama yaptığında da dinlemesi zevkli oluyor.Aaa bu şarkıyı hatırlıyorum diyorsunuz =)Dinlemek isteyen olursa onun linki de burada.

90s grubunun bilgilerinde yazanları da çok beğendim.Hem benim aklıma gelenlerden hem de 90s listesinden okuduklarımdan yaptığım bir liste:

*Atari vardı mesela.Oyuncakçıdan gider kaset alırdık.Goal3 vardı,birde Mario tabiki=)
*Star da pazar akşamları Parlement sinemaları olurdu.
*Macarena şarkısı vardı.Dansı da pek meşhurdu=)
*Ali Desidero diye bir abimiz reklamlarda oynardı.Aliiii Ali Desidero...(Gerçi hala oynuyor arada bir:))
*Trt de resim yapan Bonus Amca vardı.Hatta resmi 90s grubunda da var.
*Street Fighter,Mortal Kombat,Ninja Kaplumbağalar,Power Rangers...Ne güzeldi bunları izlemek...
*Susam Sokağı vardı birde.Abimle oturur izlerdik.Kurabiye Canavarı diye kızdrırdı beni=)
*Barış Manço'nun 7den 77 ye ve Adam Olacak Çocuklar programları...
*Eskiden Google yoktu=)Paşalar gibi Meydan Larousse'umuz vardı:)
*Kolalar depozitolu şişelerde satılırdı.
* Türk pop müziğinin de altın dönemiydi.Hala her kelimesini hatırlarım şarkıların.Yok artık öyle şarkılar ya da ben zevk alamıyorum:S
*90lar demek Yumiyum,topkek,sulugöz demek...=)
*Tabi birde taso ve gazoz kapakları var...


Disko kralında arada bir 90lar gecesi yapıyorlar.Büyük bir zevkle izliyorum o programları.Gözümden uyku bile aksa bitmeden yatamıyorum=)O yılların şarkıları ,şarkıcıların hareketleri... =)=)

Bazen diyorum da keşke çocukluğum yerine gençliğim geçseydi 90larda...90lar güzeldi...90lar başkaydı...90ları özlüyorum...

Yorumlar

  1. SULUGÖZZZZ... :) Mükemmel biseydi o ya... Su anda hatirladim, yüzüm eksidi birden sanki yemisim gibi :) Cok tesekkürler bu liste icin...

    Mustafa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter