Araba Simülasyonu

Bugünkü direksiyon dersinden geldikten sonra aklıma simülasyon geldi .İnternette herşey var kesin araba sürme ile ilgili bir simülasyon oyun vardır dedim ve yazdım Google'a.:)
Bir sürü oyun çıktı karşıma.Eğer ki direksiyon hakimiyeti ile ilgili problemleriniz var sa burda işinize yarayabilecek bir şeyler var.İşte tam burada .
Bir de 3D simülasyon buldum.Oyun 90.7 MB.Gerçekten yolda gidiyormuşsunuz gibi.Grafikler,görüntü falan çok iyi değil ama acemi şoförlerin işine yarayabilecek birşey.Yurtdışında seyahat yapabilme özelliği bile var.O da burda. Aşağıya da simülasyondan bir görüntü bırakarak oynamaya devam ediyorum.=)

Yorumlar

  1. Ehliyet alacağım zaman ben de oynamıştım bu oyunu =) Başlarda eğlenceli geliyor oyun. Fakat araba yarışı oyunlarına o kadar çok alışmışız ki hız sınırlamaları, yasaklar, kurallar, hepsi bir süre sonra sıkabiliyor insanı :)

    YanıtlaSil
  2. Hız oyunları bambaşka ama öğrenmek için gerçek araba olmayınca mecburen oynamam lazım=)işe yarıyor sanırım..
    Hayatımda hiç araba kullanmamışken , birden bire küçük parkın karışın sokaklarında beni direksiyon başına geçirince hoca zorlandım biraz.=)Şuraya sinyal ver, buraya dön,debriyajı unutma diye diye offf dedirtti.Bide direksiyon hakimiyeti var tabi.Bi atlatsam rahatlıcam...=)

    YanıtlaSil
  3. Hmmm deneyeyim, artık diyorum ben de alayım şu ehliyeti (yazın), şimdiden antreman olsun. :)

    Ayrıca yeni tasarım iyi olmuş. (:

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı ışıklarda çok bekletmese daha güzel bir oyun olurdu=)Sadece kuralları öğrenmek için güzel bir oyun.Ama gerçek daha farklıymış 3 günde bunu öğrendim.:)
    Tasarım ile dünden beri uğraşıyorum.Eksikler var ama vizelerden sonra toparlarım artık.Teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
  5. Maalesef oyun Win7 64-bit'de çalışmadı, merak da etmiştim.

    Neyse... Bir tane belediye otobüsü simulasyonu vardı, onu oyniyim bunun yerine. :D

    YanıtlaSil
  6. Ben de belediye otobüsü simülasyonunu merak ettim.Oynadım biraz önce.O neydi öyle?=)
    Kaç defa kaza yaptım.=)Yavaş da süremedim.Bindirdim ağaçlara=)
    Araba da en önemli debriyajmış.Ama bunu içeren bir oyun bulamadım,hala arayış içindeyim.=)

    YanıtlaSil
  7. Adsız27.3.12

    Ben daha 15 yaşında olmama rağmen 5-10 senelik bir şöför gibi kullanabiliyorum ayrıca izinde memlekete gittiğimiz zaman Tokat'tan Amasya'ya kadar ben kullanıyorum genellikle güneş batımına yakınken polisler olmuyor.

    YanıtlaSil
  8. Adsız30.8.12

    oyunun adı ne

    YanıtlaSil
  9. Adsız22.12.12

    nasıl oynanıyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter