Bir Direksiyon Macerası

Ehliyet başvurusu için uzun uğraşlar vermiştik Tuba ile.Git oraya git buraya.Şu belge eksik bu belge eksik derken bugünlere geldik.
17 Nisan'da sınav var ama biz daha çalışamadık bir türlü.Geçen senenin sorularının çıkma olasılığının yüksek olması da önemli bir etken tabiki.:)
Bunun üzerine 17 Nisan'da ki sınavdan sonra olacağını bildiğimiz ancak bugün başlayan direksiyon dersinden geliyorum.Benim sıram Tuba'dan sonraydı..Benden önce sürdü kurtuldu.Beklemek ne zor şeymiş.=)
Tuba ve hoca geldi.Tuba'nın yüzünde şahaneydi,muhteşemdi ifadesini ararken:)) hoca haydi bakalım dedi ve başladık turumuza.İlk önce ben kullanmadım tabi.Trafiğin daha sakin olduğu bi yerde hoca direksiyonu bana bıraktı.Aman Tanrım o ne heyecandı ama=)
Oturdum sürücü koltuğuna,bir heyecan bir stres.Başladı anlatmaya.Bu vites koludur.Arabayı çalıştırırken boşta olacak.Sonra koltuk ayarı ve debriyaj var.Debriyaja bas dedi ,ben de bastım ittir ittir gelmiyo sonu.Ayağım da yetmedi.Ee nolcak şimdi derken koltuk ayarı yapmak gerekiyormuş meğer.Onu da ayarlayınca artık yola düşmeye hazırdır Şeyda.=)
Kontağı çalıştırdım.Vites kolun çekip, vitesi 1 e aldım.Sonra debriyajı yavaş yavaş bırakıp, verdim gazı.Ben de araba sürme heyecanın gazı ile galeyana geldim sanırım verdim gazı ,motordan ses gelince hoca hoop yavaş yavaş deyince çektim ayağımı gazdan.=)Neyse alışması zor olmadı.
Şimdi de başka bir sorunum var.Direksiyonu tutturamadım.Sola kaydım durdum.Hoca da müdahale etti.İzmir'in trafiğinin yoğun olduğu sokaklarda bile sürdüm.=)Yarın kaydırmam arabayı umarım.
Güzel bir deneyimdi.Bu hafta böyle bakalım.Şeyda yine yollarda...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter