Can Sıkıntısı İnsana Neler Yaptırabilir?

Arkadaşlarla bir paneldeyiz.Konusunu bile hatırlamıyorum şimdi.=)Dışarı çıkış yasak.Biz de can sıkıntısından muhabbete verdik kendimizi.Ama muhabbet de ne muhabbet...Dünya işlerini çözüyoruz sanki.Sağ taraftaki koltukta oturan arkadaşımla başladık konuşmaya ,muhabbet ilerledikçe konuşmaya katılan insan sayısı da arttı tabi.=)

Ben:"Olmasa Mektubun" şarkısı var mı sende?
Sağ:Evet var nolcaktı?
Ben:Bilgisayardaki bilgileri yedeklemeden format attım.Gitti bütün şarkılar.
Sağ:Tamam göndereyim.Murathan Mungan bu şarkıyı Yeni Türkü'nün solistine yazmış biliyor musun?=)
Ben:Evet biliyorum.Ama şarkıyı dinlerken bunu düşünmemeye çalışıyorum.:)
Sağ:Eee peki Derya neden gencecik bir kızla evlendi?
Ben:Bilmem.=)Tercih meselesi...

Daha sonra, bu noktada solumdaki arkadaş da muhabbete katıldı.

Sol:Ne kaynatıyorsunuz?=)
Ben:Murathan Mungan ve Derya.
Sol:Ee nolmuş onlara?
Sağ:"Olmasa Mektubun" şarkısını Murathan Derya'ya yazmış.=)
Sol:Ee yani??
Ben:"Neydi bir arada tutan şey ikimizi,birleştiren neydi ellerimiziii" =)
Sol:Vay canına bilmiyordum.=)

(Sol tarafımdaki arkadaşımın 2 sandalye yanında da ablası oturuyordu.Onlar da kendi hallerinde muhabbete dalmışken,solumdaki arkadaş "Ablama da söylemem lazım."dedi.Sağdaki de o bilmez ya diye dalga geçerken...

Sol:Abla biliyor musun Olmasa Mektubun şarkısını Murathan Mungan ,Derya'ya yazmış.=)
Abla:Murathan Mungan da kim?
Sol bize döndü ve "Cahil işte cahil"  demeye başladı.Zaten kardeşlerin tartışması saçma bir konudan çıktıysa kesinlikle izlemeye değerdir.Panelin ortasında gülmekten koptuk tabi.İkisi laf dalaşına girdiler.Panelin sonuna kadar olayın ne olduğunu ablasına anlatmaya çalıştı.
Muhabbet nereden nereye geldi.=)Can sıkıntısı...Dedikodu...

Sağ,sol ve abla...Bu yazı sizin için.Geçmiş gözümüzde canlansın biraz...=)

Bitirirken güzel bir şarkıdır, dinlemek isteyen olursa;" Olmasa Mektubun"  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter