İnternet Magazin-2-

GMail'den Büyük Yenilik


Mail gönderirken ,yanında bir de dosya göndereceksiniz uzun bir işlem süreci vardır.Dosya ekleye tıkla.Gözat ile dosyayı bul ve yüklenmesini bekle...Msn'de dosya gönderecekseniz sürükle bırak ne kadar da rahat.=)
İşte bu özellik Gmail'de artık.Mail ile dosya mı göndereceksiniz.Sürükle bırak.İşte bu kadar...
Gmail gittikçe gelişiyor.Diğer yenilikleri merakla bekliyorum...=)

Bilinmeyen Numaralar

Eskiden bilinmeyen numaralar için tek adres vardı.118.Neden sadece 118 olarak kalmadı bilmiyorum ama değişti değişeli reklamlar da yarışa girdi.İnsanların aklında kalsın diye yeni nesil numaraları şarkılarla anlatmaya başladılar.Kaldı ki şarkıyla anlayamayız belki diye ,"80 ,11880 daha öğrenemedin mi ?Aylardır söylüyorum bunu."şeklindeki bir replikle kafamıza kafamıza sokmaya çalıştılar numaraları.Söylemekle kalmadı elindeki telefon ahizesini masaya çarptı sinirinden!=)
Birgün birisi sordu bana,nedir bunca çeşitli numara.11818 ne 11880 ne?Ben de araştırdım.İşte sonuçlar:

11818 ;Türk Telekom'a ait bir numaraymış.(internette böyle yazıyordu ancak Türk Telekom'a ait bir de 11811 var.İkisini birden çözemedim:))
İster cep telefonundan ister ev telefonundan aranabilir.Hem cep hem de sabit telefonların numaraları sorgulanabilirmiş.Nöbetçi eczaneler adres ve telefon bilgisinin yanı sıra, Türkiye’nin tüm il ve ilçelerine çilingir hizmetleri sunup, tüm dünya liglerine ait futbol maç sonucu ve istatistik bilgisi veriyormuş.

11880 ; BN Rehberlik’e ait bir servis.

11824 ; Infoline’ye ait bilinmeyen numara servisi.

11832 ; Turkcell’in bilinmeyen numara servisi.

11842 ; Vodafone’nin bilinmeyen numara servisi.

11855 ; Avea’nın bilinmeyen numara servisi.

Bizleri bu kadar düşünen bu serviler ceplerimizi de düşünse daha bir güzel olur.Zira ücretlendirmeler dakika bazında 1.24 lira ve 0.85 kuruş arasında değişmekte.=)Ordan oraya yönlendirdiklerini de hesaba katarsak , bir numara öğrenmek uğruna bu fiyatlar cebinizi yakabilir.=)

Yorumlar

  1. Bir gmail bağımlısı olarak sürükle bırak olayına bayıldım! :D :D Süper olmuş :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter