Kuş Sesleri Ovalara Yayılır

Güzel bir güne uyanmak...Sınavsız ,stressiz, yapılacakları  erteleyip tamamen kendime ayırdığım bir gün.:)Bu pazar öyle bir gün işte.
Kalkar kalkmaz pencereyi açtım.Özlediğim havalar geldi artık.Ne çok sıcak ne çok soğuk.Tam ayarında.Çok sıcaklar başlamadan keyfini doya doya çıkarmak lazım.:)Annemin ekmek kırıntıları koyduğu pencerenin kenarından kuş cıvıltılarını duydum.Her sabah geliyorlar artık iyice alıştılar.Baktım güvercin değildi bugünküler ,minik minik serçeler...


Ağaçlar yeşillendi ,çiçek kokuları bir taraftan.Doğa uyanmış dedim kendi kendime...Benim de uyanmam lazım.Başladım bahar temizliğine...Bu güzel gün müziksiz olur mu?Olmaz tabiki...Bu güzel havaya uygun en güzel şarkılardan oluşan bir liste yaptım ve işe koyuldum.Güzel bir iş çıkardım.Yeni mevsime ben de hazırım artık.Uyanış gerçekleşti.=)Bu güzel güne ait bir de şiir eklemek lazım.Orhan Veli'den gelsin...

BAHARIN İLK SABAHLARI
Tüyden hafif olurum böyle sabahlar;
Karşı damda bir güneş parçası,
İçimde kuş cıvıltıları, şarkılar;
Bağıra çağıra düşerim yollara;
Döner döner durur başım havalarda.

Sanırım ki günler hep güzel gidecek;
Her sabah böyle bahar;
Ne iş güç gelir aklıma, ne yoksulluğum.
Derim ki: 'Sıkıntılar durdursun!'
Şairliğimle yetinir,
Avunurum. 
 

Şiirle yetinmem bahar özgü bir şarkı isterim derseniz de işte size eskilerden bir şarkı."Kuş Sesleri Ovalara Yayılır".Modern folk Üçlüsü'nden gelsin...:)

Baharla birlikte içimizde eskilerden kalmış, kıştan kalmış,atmak isteyip bir türlü atamadaığımız,kopamaıdğımız ne varsa temizlenmek,arınmak ve yeniliklere ,güzelliklere koşmak dileğiyle...Enerjimiz,yaşama sevincimiz bol olsun.=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter