Maksat Hırsızlara Yardımcı Olmak



Acayip bir site ile karşılaştım."Please Rob Me" yani Türkçe olarak "Gelin evimde ne var ne yoksa çalın ,gidin.Hayrım olsun.Güle güle harcayın hırsız kardeşler".=)
Ne biçim bir olay dedim önce.Sonra araştırdım.İşin içinden yine Facebook ve Twitter çıktı.İnsanların internete olan bağımlılıklarını azaltmak ve internette neler paylaştıklarına dikkat etmeleri amacıyla kurulan bir siteymiş sözde.

Yazdıkları iletiler sayesinde evde birilerinin olup olmadığı bu sitede ilan ediliyormuş.Tabi adresleri kapı numarasına kadar paylaşılıyor.Sonra da evi boş bulan hırsızlar hoooop(!) evdeler.=)İşte bu kadar basit.İşlem tamam...Sonra da ağlayan yaşlı gözlerle ev sahipleri "Gitti paracıklarım ,gitti eşyalarım..." diye dövünür durur.

Bu site Türkiye'de olsa kapatılır mı?Bence zor.Youtube,Last.fm ve daha nice siteler saçma sapan sebeplerle kapatılmışken , Türkiye'de Please Rob Me sitesi yararlı bile gösterilebilir.Hiç belli olmaz...

Site ilgimi çekmedi açıkçası.=)İşime yaramayacak en azından.Ama olur da merak ederseniz ben yine de linki paylaşayım.İşte link burada.

Türkiye'den  iki fotoğrafla yazıya son verelim...:)


Yorumlar

  1. Adsız29.4.10

    Yan daireye hırsız girdikten sonra böle bi yazıyı kapıya asmayı düşünmedim deil yani =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter