Sabah Haberleri

Bugün sınava çalışmak için erken kalktım.Sessizlikte uyku daha da bastırıp göz kapaklarım yavaştan kapanmaya başlaynca televizyonu açtım ben de.Kısık seste sabah haberleri...:)Bir ara mola verip haberlere yoğunlaştım ama içim karardı resmen.Türkiye nereye gidiyor arkadaş?Yapılmadık dolambazlık,kalpazanlık,yalancılık kalmamış.En önemli olaylardan değil belki ama acayip bir şekilde içimi yakan bir haber çıktı karşıma.
Emeklilerin adına imza atıp ,onları emekliler derneğine üye yapıp , zaten azıcık olan maaşlarından kesinti yapan zihniyetleri kınıyorum.
Hayat şartları zaten zor.Kıt kanaat geçinen insanlarımızın maaşlarından haksız kesinti yapıp paralarına göz dikmek...Çok yazık.
Neyse ki bunun arkasını araştıran insanlar var.Sonucu merakla bekliyorum.

Bir de aklıma geldi.Eskiden Metin Uca vardı.Sonra noldu ona?Bir anda kayboldu ortalıklardan...Acayip severdim onun sunumlarını.O gittikten  sonra da pek zevk alamadım sabah haberlerinden.
Geçen sene yurttayken kantinde Fox açık olurdu.Orada da bir sunucu vardı.Onun da kendine özgü bir tarzı vardı.Baktım bugün ,yerinde başka biri var.Üzüldüm...Zevkle izleyebileceğim sabah haberi kalmadı demek artık.İkisinden biri tekrar başlasın , yorumlarıyla farkı yaşayalım...

Yorumlar

  1. Ben su anda sirketim adina yurt disina gönderildigim icin sabahlari CABLE TV den ceken tek Türk kanali olan TRT TÜRK (TRT INT) i izliyorum. Orada HABERDAR isimli bir program yayinlaniyor her sabah. Türk ve Dünya basinina ait gazetelerin mansetlerini kendi yorumlariyla beraber aktariyorlar ve bence cok da basarili bir program ortaya cikariyorlar... Tavsiye ederim...

    Mustafa

    YanıtlaSil
  2. Hiç izlemedim dediğiniz programı.Yarın mutlaka izlerim...Tavsiye için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Program hakkindaki yorumlari merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Uzun süredir tv de haber izlememiştim. Geçen hafta fırsatım oldu ve izledim. İzlememem daha hayırlıymış. İnsanı gerekli gereksiz strese sokuyorlar. Hiç mi güzel haberler olmaz şu ülkede =)

    YanıtlaSil
  5. Uzun süre uzak kalıp da izleyince daha kötü oluyor:)Şok etkisi yaratıyo birden..Yuh bu kadar da olmaz artık dedirtse de Türkiye gerçekleri...Her an herşey olabilir.:)

    YanıtlaSil
  6. @Mustafa:
    Daha iyi bir yorum yapabilmek için hem Perşembe hem de Cuma günü izledim programı.Ama sonuna kadar izleyemedim sınavlardan dolayı.
    Program tarafsız,bu açıdan güzel.Beğenmediğim noktalar da oldu beğendiklerim de oldu.Bembeyaz bir ortam(ki bu gözü fazlasıyla göz yorucu).Beğendiğim ise gazete sayfalarının ekranda dokunmatik bir gösterimle verilmesi.
    Genel olarak dünya ve Türkiye gündeminden haberler için güzel bir program.Ancak yine de Metin Uca tarzındaki programları arıyorum.Biraz taşlama,biraz ince espri ile laf dokundurma ve haberler...(Gerçi bu da haber olmaktan çıkıyor sanırım.Haberciliğin tarafsız olması gerektiği düşünülürse:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter