Senin Hala Kitabın Yok Mu?



Artık benim bir kitabım var.Sanal olarak.=)Parayı verip alırsam elimde somut bir hali de olur ama şimdilik gerek yok.Peki nasıl mı?
Blog yazarıysanız ve yazdıklarım kitap olsa şahane olurdu diyorsanız işte bu tam size göre.Link burada.

Site sayesinde bloğunuzdaki yazıları kitap haline çevirebiliyorsunuz.İstediğiniz tarih aralığındaki yazı ve resimlerinizi  tamamı renkli yayımlayabiliyorsunuz. Bastırdığınız kitapları da kiminle isterseniz paylaşabilirsini.=)
Hem bütün blog hayatınız için bir kaynak elinizde olur hem de yıllar sonra açıp okuyabileceğiniz bir blog kitabınız... Kitaplarınızı yıllık olarak, aylık olarak veya bir konu üzerinde çıkarabilirsiniz. Kapak seçimi de size ait birçok kapak seçeneği mevcut, kapağınıza seçtiğiniz bir resmi de yükleyebilirsiniz. İsterseniz ziyaretçilerinizden gelen yorumları dda kitabınıza ekleme imkanı var.
Tabi bütün bunlar için para lazım.=)Fiyatları da linkteki siteden öğrenebilirsiniz.

Ben ücretsiz olarak denedim ve beğendim.Ama bilgisayara kaydetmeye izin vermiyor.=)Kaydedebilseydim örneğini yayınlamak isterdim.Hoş oldu.Hele ki parayı verip alsam kitap yazdım ben diye ortalarda dolaşırdım artık.=)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter