Acemi Sürücü


Evet evet evet=) Büyük gün geldi çattı.Yarın direksiyon sınavı var.Şimdilik heyecan yok ama bakalım nasıl olacak.Bir aksilik olmadan atlatsam bari...Gerçi yazıyı yazarken heyecan bastı yavaştan.=)Neyse karikatürlerle duygularımı ifade edip yazıyı kısa tutayım.Yoksa yarın süremeyebilirim arabayı.=)
Bu karikatür de hem benim gündemime hem de Türkiye'nin gündemine uygun olsun.=)
2. karikatür Salih Memecan'a ait.Ancak ilk karikatür kime ait bilmiyorum.
Sınava gireceklere kazasız,belasız ve istopsuz sınavlar...=)

Yorumlar

  1. Sınavda başarılar. :)

    İlk karikatür Serkan Altuniğne'nin çizimlerine benziyor.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Umut:)
    Olabilir,araştırdım ama bulamadım:(

    YanıtlaSil
  3. Benim bildigim bir Yigit Özgür karikatürü o. :)

    Sinavda basarilar ... :)

    YanıtlaSil
  4. evet yiğit özgür karikatürü. korkmayın fazla zorlamadan veriyorlar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter