Avare...


Bugün acayip güzel bir şey oldu.Mektup arkadaşımı 5 yıl sonra yeniden buldum.=)Facebook sağolsun yine işe yaradı.
Lise Hazırlık sınıfında haftada 24 saat ingilizce görmemiz üzerine hocamız ,bu öğrendiğiniz ingilizce mektup arkadaşlarıyla gelişir ,güzelleşir dedi ve belgeleri getirdi.Biz de başvurduk.Tabi ki benim hangi ülkeden arkadaş isteyeceğim belliydi."Hindistan".Nedendir tam bilmiyorum ama 12-13 yaşından beri Hindistan'a acayip bir hayranlığım var.Şimdilerde bunu pek belli etmesemde bu hayranlığı en iyi ortaokul ve lise arkadaşlarım bilirler.
"Avare" filmi vardır belki bilirsiniz.Eskilerden,siyah-beyaz...Başrol oyuncusu Raj Kapoor.O kadar hayranlığımı belli etmişim ki arkadaşlarım bana "Şeydaraj" derlerdi hep.=)
Bugün de mektup arkadaşım Chetanlal S.Dethe'yi tekrar bulmuş olmanın sevinciyle "Avare" filminin en sevdiğim 2 bölümünü daha doğrusu 2 şarkısını paylaşıyorum.
Not: Film Hindistan'da çekildiğinde toplam 6 saat olarak düzenlenmiş.Türkiye'ye 3.5 saat olarak gelmiş.Ancak Türkler bu film çok uzun diyerek 2 saate indirmişler.Paramparça olmuş kısacası.=)Filmin yarısı zaten şarkılarla geçiyor.Ama tavsiye ederim.Güzel bir filmdir.:D
İlk şarkıyı az çok bilirsiniz bence.Meşhur "Awara Hoon" şarkısı.Gerçi genelde Avaramuu diye bilinir bizim buralarda.=)


İkincisi de güzel bir Hint şarkısıdır.Seviyorum ben bu filmi.Paylaşmak istediğim o kadar çok video var ki.Onlar da başka sefere artık.=)


Yorumlar

  1. Adsız25.5.10

    Evet hatırlıyorum valla dün gibi.Ne günlerdi,bütün gün Hint şarkıları söylerdin.Kafayı acayip takmıştın "Bir gün Hindistan'a gitçem diye.Hala da geçmemiş bu sevdan.Sayende bütün herkes Hindistanı tanımıştı.Hele Pamukkale gezisini hiç unutamıyorum.Bi tane Hintli adam görmüştün ,normalde asla yapmam diyeceğin bir şeyi yaptın ya.Gittin adamla zar zor da olsa konuştun.Sonra da Avaramuu değil Awara Hoon olduğunu öğrendin.Birisi Avaramu derse hemen kızardın.O öyle değil derdin.:D Özlemişim Şeyda valla.Güzel oldu bunları hatırlamak.Gözümde canlandın bi an:D Bu arada Avare şarkısını hala ezbere biliyo musun??:D

    YanıtlaSil
  2. =)Keşke adını da yazsaymışsın.Tahmin ettiğim 3-5 kişi var da bilemedim tam olarak.

    Valla ben unutmuşum çoğu şeyi.Senin sayende hatırladım.Cidden ne çok söylerdim o şarkıları.Hepsini hatırlıyorum şarkıların ama artık söylemiyorum.=)

    Bu arada artık kızmıyorum Avaramu denilmesine.Baktım ki herkes öyle biliyo ,bıraktım öylece kalsın.Çocukluk işte ,kızacak başka bir şey bulamamışım sanırım.:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter