"Bahar" ve "Bir Tek Sen Eksiksin"

Bugün pazar...Tatil günü.En azından benim için.Eskiden radyo dinlemeyi sevmezdim.Bu aralar nedense radyosuz yapamaz oldum.Hele pazar günleri mi böyle denk geliyor bilmiyorum çok güzel şarkılar (reklam olmadan) çalıyorlar.İki tane şarkıyı çok beğendim ve paylaşmaya değer olduğunu düşündüm.İkisi de aşk şarkısı.Bahar ayları da gelmişken tüm sevenlere gelsin şarkılar...=)


Eğer ki kotam yok dinleyemem derseniz de sözleri de burda.:D

"Sen bana müjde misin umut musun sevgili
Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili
Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var

Sen bana vaat misin lütuf musun sevgili
Kim ne derse desin al beni sinene sar
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim yorgun gönlümde bir tek senin aşkın var

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var"

İkinci şarkıda Yalın'dan "Bir Tek Sen Eksiksin".Gerçi şarkının sadece nakaratını beğendim.Nakarat için paylaşmaya değer...

Sözleri de burda.:)

"Yaşlanmışsın görmeyeli
Şişmanlamışsın, evlenmedin mi,
Kaç kere...
Senden sonrası olmadı olmadı yok
Özledim yani aşk budur yan yolu yok

Bir tek sen eksiksin
İşim gücüm her şeyim tamam
Bir ev bir yuva iki de çocuğa
Yok ben sensiz karışamam."

Güzel bir pazar geçirmek dileğiyle...

Yorumlar

  1. Ikiside güzel parcalar. Ama Candan Ercetin'inkini daha cok begendigimi söylemeliyim. Insanin icini isitan bir melodi yakalamayi basarmis. :)

    Paylasim icin saol yinede. Yoksa ben bu sarkilari uzun süre duyamazdim...

    YanıtlaSil
  2. Bir ara vaktim olursa Candan Erçetin'in yeni albümünü indirmeyi düşünüyorum.Daha güzel şarkılar vardır belki..:)
    Yalın'ın şarkısı da yaklaşık 1 yıl önce çıkan albümündenmiş.Ben de yeni dinledim.(Geç oldu biraz=))Ama daha da geç olmadan dinlemiş olduk böylece.:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter