Bize Neler Neler Öğrettiler,Belki de Yanlış Bir Leyla

Yine bir pazar günü.Ben yine radyo başındayım.Müzikle haşır neşir geçirdiğim bir gün oldu artık pazarları.Bugün de eskilerden dinledim yine.İlk şarkı 90'lardan."Rengin" söylemiş.Şarkının ismi "Aldatıldık".Sözleri de çok anlamlı.Buket Tv'de izlemiştim ilk defa.Bu arada Buket Tv 90 şarkılarını yayınlayan bir müzik kanalıdır.=)

"Bize neler neler öğrettiler sevdalar üstüne
Aldatıldık, aldatıldık sevda böyle değil
Ne masallar ninniler söylediler dünya üstüne
Aldatıldık, aldatıldık dünya böyle değil

Ufalana ufalana kaç kuşak eridik bu yollarda
Kimimiz yerle yeksan kimimiz zor ayakta
Kolu kanadı kırık kuşlar gibiyiz ayrı diyarlarda
Bize saadet nasip şimdi uçuk rüyalarda..."

Dinlemek isteyenler için de videosu burada:)


İkinci şarkı Ezgi'nin Günlüğü'ne ait."Leyla".Konserde çalmayı planladığımız bir şarkıydı ama nasip olmadı aksiliklerden dolayı.İşte sözler ve video.:)

"Bir sabah çıksam kaybolsam
Dönmesem kalsam anılarda
Belki bir sevda türküsünde vurulurdum
Gel künyemi al dağlardan

Aşk nedir söyle, kayboldum
Belki bir düşte unutulmak
Her sabah bir dev masalında uyanınca
Hep çocuk kalmak kurtulmak

Kar yağıyor bu gece
Öyle beyaz ki şehir
Anlamak bir ömür sürer
Hayat niye kirlenir

Karlı bir gece sen buldun
Kaldırımlarda kalbimi
Al götür rüzgarlara savur,hadi durma
Ver benim eski yarimi

Ben kimim söyle kayboldum
Dönmedim kaldım anılarda
Her sabah bir çöl masalında uyanırdım
Belki de yanlış bir Leyla "




Bugünlük bu kadar müzik yeter.Ödevler beni bekler.=)

Yorumlar

  1. Ilk sarkiyi cok eski zamanlardan hatirlarim. Ilk ciktigi zamanlarda oldukca popülerdi. Iyi bir dönemdi o siralar. Simdiki sarkilar, eskilerin yanina bile yaklasamiyor nedense...

    Saol paylasim icin...

    YanıtlaSil
  2. Eski yazılarımı okumaya başladım. Yoruma cevap yazmamışım şimdi farkettim. Teşekkür etmek geldi içimden.=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter