Hayatımda Gördüğüm En Berbat Program


Bugüne dek izlediğim en berbat programlardan birisi yine Show Tv'den çıktı.İzlemez olaydım dediğim bir program.İnsanların aile ve evlilik kavramını bu kadar basite indirgediği, yok artık bu da yapılır mı dediğim türden bir şeyler yapmışlar.
Kanalları gezerken denk geldim ve merak bu ya neyin nesiymiş ki diye izlerken yuh dedim gerçekten.Gelelim programın konusuna.
Öncelikle isminde hayır yok."Evlilik Oyunu".Çocuklarla ilgili bir dizi sandım önce."Çocuklar Duymasın" yeniden başlıyormuş ya ona rakip dizi yaptılar sandım.Ama öyle değilmiş.
İnsanların sevgi ve evlilik anlayışı bu kadar mı düşmüş demekten başka bir şey bulamadım izlerken.Birbiriyle alakası olmayan 2 insan aynı evde evlilik oyunu oynuyorlarmış!!Evlilik oyun mudur ki bu hale getirmişler ve cıvıtmışlar.
Her şeyi de kuralına göre yapıyorlar.Gelinlik,damatlık her şey tamam.Oyuncuktan!!! imzalar atılıyor ve evlerine yerleşiyor sevgi pıtırcıkları.Oyundan(!) hediyeler alıyorlar birbirlerine.Beraber yemekler yapılıyor.Erkek ya da kadın işleri yapmadığı zaman kavga ediyorlar.Bir sürü saçmalık üstüne saçmalık...
Bana göre bir an önce yayından kalkması gereken bir program."Desti İzdivaç" mıydı neydi bir program vardı bir aralar  o bile daha mantıklı bunun yanında.Hala düşündükçe sinir oluyorum.Sonra da derler evliliklerin yüzde bilmem kaçı boşanmayla sonuçlanıyor.Bu veriler de günden güne artıyor.
Eğer ki siz toplumun temeli olan aileyi oluşturan bir kurumu oyuna dönüştürüp,(ki bu oyunda birbiriyle alakası olmayan insanlardan oluşuyor ve gözler önüne seriliyor) yayınlarsanız daha neler neler olur...
Sevginin,aşkın,evliliğin oyunu olmaz.En azından böyle olmamalı kesinlikle...

Yorumlar

  1. Deniz Ardahan23.5.10

    Malesef böyle programları da seyredenler var sanırım.Ben de sana yürekten katılıyorum.Nefret ediyorum bu tür şeyleri gördükçe.İnşallah senin gibi duyarlı insanlar arttıkça böyle gereksiz şeyleri ekranlarda görmeyeceğiz.

    YanıtlaSil
  2. Sinir olduğum başka bir nokta daha var.Ben programı ilk gördüğümde gece 23:00 civarlarıydı.En azından gece yayınlıyorlar dedim.Ama dün gördüm ki hiç de böyle bir şey yok.Saat 17:00 gibi de tekrarını yayınladılar."Genel izleyici kitlesine sahip bir program(!)."Çocuklar izleyememiştir gece,onlar için tekrar yayınlayalım da reytinglerimiz artsın demişler sanırım.
    Umarım dediğiniz gibi olur da kalkar yayından bir an önce.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle belirtmem gerekir ki, üzüldüm senin adin, böyle bir programi izleme iskencesine maruz kalmissin...

    onun haricinde belirtmem gerekir ki, Desti Izdivac denilen program (ilk evlendirme programiydi sanirsam), farkli isimlerle onlarca kanalda yayinlanmaya basladi...

    umarim bu sacmaligi cabucak kaldirirlar ama, sanmiyorum ki böyle bisey olsun...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter