Haybeden Gerçeküstü Aşk



Tiyatro gerçekten çok güzel bir şeydir.Hele konusu ve oyuncuları da iyiyse değmeyin keyfe.Canlı canlı izlemek çok daha ayrı bir şey ama internet sayesinde pek çok ünlü tiyatroyu izleyebiliyoruz.Şimdi bahsedeceğim tiyatro da benim internetten izlediğim ve acayip keyif aldığım bir tiyatrodur.Mesut'a, bu tiyatrodan haberim olmasını sağladığı için teşekkürü bir borç bilirim.Geçen sene tavsiye etmişti,mutlaka izle diye.İzlemiştim ama bloğa yazmak da bugün izlediğim bir video sayesinde aklıma geldi.
"Yılmaz Erdoğan’ın kaleme aldığı “Haybeden Gerçeküstü Konusmalar” adli kitaptan uyarlanan iki kişilik oyundur.Kadın oyuncusu da Demet Akbağ.Kadın erkek ilişkisinin başlangıcından gittiği yere kadar ki sürecini konu alıyor.Sahnede dekor falan yok.2 tane koltuk var.Ruh hallerine,yaşadıklarına göre koltukların duruş biçimleri,şekilleri değişiyor."
İzlemek isteyenler için de link burada. İyi seyirler...

Yorumlar

  1. Ben bu tiyatro oyununu 1-2 yil önce izledim. Tam olarak ne zamandir hatirlamiyorum, ama cok begendigimi belirtmeliyim.

    Yalniz tabii ki Yilmaz Erdogan - Demet Akbag grubuna ait oyunlardan en sevdigim oldugunu söyleyemem (ücüncü sirada bu :) ). O yüzden buradan da ben sevdigim ilk ikinin ismini vereyim dedim. Bu oyunlardan ikisi de video.google.com adresinden aratilarak cok rahat bulunabilir:

    1) Bana Bir Seyhler Oluyor
    2) Hic Ates Böcegi Gördün Mü?

    Sinavlarda basarilar,
    Mustafa

    YanıtlaSil
  2. Diğer ikisini ben de izledim.Ama sıralama yapacak olursam 1-2 yer değiştirir sanırım benim için."Hiç Ateş Böceği Gördün Mü?" oyunundan daha çok etkilenmiştim.Onları da hatırladığın için teşekkürler...:)Farkettim de bu ikili gerçekten kaliteli işlere imza atmış.

    YanıtlaSil
  3. Adsız30.5.10

    Rica ediyorum şeydacımm. =) Kadın erkek ilişkilerini bu denli güzel ele alan bi tiyatro izlenmezde ne yapılır =)) Bir de blogu takip edenler için bir dipnot. Tiyatronun bir web sitesi de varmış oyuncuların üstündeki kalplere tıklayarak tiyatroyu oynatıyorsunuz. ilginç olmuş. buyrun link http://www.haybeden.net

    YanıtlaSil
  4. Geçenlerde Ezel dizisinin sitesini görmüştüm.(Ben öyle garip bir site görmedim hayatımda.:D)Flashlar ondakiler gibi olmuş haybeden.net'te.Replikleri unutmuşum.Okudum tekrardan,eğlenceli oldu.:DAma kesinlikle izlemek lazım dediğin gibi Mesut=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter