İzmir ,Yarışma ve Bir Şarkı

İzmir'de doğup büyümedim ama acayip seviyorum burayı.Nedenini bilmiyorum.Hani bazı şeyler vardır ya sebepsiz gerçekleşir.Bu da öyle bir şey.Yaşanılası,gezilesi,görülesi bir şehirdir.
Şimdi diyebilirsiniz ki İstanbul daha iyidir.Arkadaşlarımla bu muhabbet çok sık geçer.İlla da İzmir diye tuttururum.:DTamam kötü demiyorum ama bana göre değil.Gezip görmek gereklidir orayı da.Hatta şuna da katılırım.İstanbul " Gezmek açısından" daha iyi özelliklere sahiptir.Ama benim gönlümde İzmir birinci sıradadır.

İstanbul'a yazılan o kadar çok şarkı var ki...Say say bitmez.Neden İzmir'e ait, bunun yarı sayısı kadar yok.Neyse konuya geleyim.İzmir'de Türkçe Olimpiyatları yapıldı.Televizyondan izledim ben de.Orada Moğol bir kız İzmir şarkısı söyledi ve acayip hoşuma gitti.Sözlerini Google da aradım buldum ve " İzmir " şarkısını buldum.:D
Hani Sezen Aksu şarkıda diyor ya " Oturup Kanlıca'nın orta yerinde bi taşa ,gözümün yaşını yüzdürürüm Hisar'a doğru..." bu şarkıda da Alsancak,Kordon her yerden bahsetmiş.Ben beğendim sözlerini.Bilmem siz beğenir misiniz ama İzmir'i anlatan bu şarkıyı paylaşmasaydım içimde kalırdı.Yazıdaki videoyu beğenmedim ,bu bağlantıdaki daha iyi.Yüklemede problem yaşadığım için ancak bağlantısını paylaşabiliyorum.Görüntü önemli değil şarkı esastır derseniz de aşağıdaki videodan dinleyebilirsiniz.


İşte böyle...Bu arada bu akşam Eurovision yarışmasında Manga'ya desteklerimi belirterek yazıyı sonlandırayım.Bu yarışma üzerine çok konuşurdum da başka sefere kalsın.Keşke gerçekten şarkılar yarışsa...Umarım hakettiğimiz güzel dereceyi alır da döneriz.=)

Yorumlar

  1. Ben de İzmir'de doğup, büyümüş değilim. Aslında bakılırsa çok uzun bir süre de kalmadım İzmir'de. Toplasan işte 7-8 ay belki. Ama benim için de en güzel şehir İzmir. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter