Zaman Bir Geri Sayım:: Bu Yüzden Şenlik Zamanı



Bahar şenlikleri yaklaştı malum.=)Ben de sadece bizim üniversitenin değil İzmir'deki bütün üniversitelerin programını araştırırken Hayko Cepkin'in geleceğini öğrendim.Maalesef ki Ege'ye değil.13 Mayıs akşamı Dokuz Eylül'de Hayko Cepkin sesi yankılanacak.
Bu bilgiyi öğrendiğim sitede bir de bağlantı vardı.Tıkladım ve hooop Hayko Cepkin'in resmi sitesine gittim.Siteyi beğendim ama o kadar animasyon olunca biraz geç açılıyor.Yine de film gibi izlemesi güzel oldu.Ana sayfada bir yazı vardı.Yazıyı burada paylaşmak istedim.İşte yazı:
"Tüm bu olup bitenin anlamı sensin
Sebebini bilmediğin başlangıcın,sebebi olmayan finalini de
Göreceksin...
Ne ben,ne sen...
Farkına varmadan...
Farkına varabiliyor isen,tadını çıkaracağın tek şey ZAMAN
Paylaş,hükmetme,
Savaş ama hor görme,
Yenil ama pes etme,
Kaybet ama boyun eğme,
Kazan ama böbürlenme,
Sev,sevil,öfkelen,nefret et,özür dile,vazgeç,
Gururlan,geri dön,ağla ,kork,
Bol bol gülümse,kahkaha at,
Hepsi senin.....Zamanı kaybetme...
Tadını çıkar.
Zaman bir geri sayım..."

Şenlikler demişken Dokuz Eylül'e (değişiklik olmadıysa) Athena ve Gökhan Kırdar da geliyor.Ege Üniversitesi de Teoman,MFÖ ve Nil Karaibrahimgil'i konuk edecek.Etkinlikler çok...Şenliklerin "Şenlik Tadında" geçmesi dileğiyle...=)Hayko Cepkin deyimiyle "Tadını çıkar"...

Yorumlar

  1. Benim zamanimda, ilk sene orta düzeyli bir kalitede olmustu senlikler. Ondan sonra da yapmayi biraktilar zaten (sanirim o ilk sene de, öyle güzel ayarlamislardi ki, vize haftasinin hemen öncesine denk gelmisti).
    Biara da 9 Eylülünkine gitmistim, bikac konserine. Daha iyi bir organizasyondu bence. Belki artik yavas yavas düzeltmeye baslamislardir senlikleri...

    Iyi eglenceler simdiden...

    YanıtlaSil
  2. Evet zaman ayarlamaları problemli biraz.=)Geçen sene final zamanlarına denk gelmişti.
    Ödevler,dersler yetişirse belki birkaç konsere gitme vaktimiz olur,eğlenebiliriz o zaman umarım.:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter