Beklenen Yağmur Geldi!

Sıcaklar fena bastırmıştı birkaç gündür İzmir'de.Yağmur yağsa da bi ferahlasak dedik günlerce.Sonunda yağdı.Yağdı ama ne yağmak.10 dakika içinde göl oldu evimizin önü.Yazın ortasında bu kadar şiddetli yağmur görmemiştim.Ama güzel oldu.Biraz ferahlık,biraz duygusallık,biraz hüzün ,biraz üşüme derken yağmur dindi. Yerini serin ve bol oksijenli bir havaya bıraktı.

Bu güzel güne duygusal bir parça yakışır dedim ve paylaşmaya karar verdim.Gerçi biraz efkarlı ama olsun güzel şarkı bence.Yanlış anlaşılmasın,şarkı efkarlı olabilir ama ben hiç de efkarlı değilim bu aralar.=)Ama şarkı yine de güzel.:D
Gripin'den "  Durma Yağmur"   sizlerle...

Yorumlar

  1. Valla Şeydacım o yağmur başadı ya, bırakmadı sonra beni. Aydın'da yağdı, Nazilli'de yağdı, utanmadı sis bile yaptı, Denizli'de yağdı, mola yerinde yağdı, Burdur'da yağdı, Antalya'da yağdı, yağdı.

    Eve girdim, durdu.

    Yarın sabah çıkıcam ya dışarı, yine başlayacak, eminim. :)

    YanıtlaSil
  2. Yağmur berekettir=)Vardır onda bir hayır:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter