Ben Denedim Gerçekten İşe Yarıyor!


"  Ben denedim sen de dene işe yarıyor, ama olması için 1.234.567 kişiye göndermen gerekli.Saat 23.37'de de aya bak.Sonra içinden 8 kere dileğini söyle.Daha sonra da öncelikle sağına sonra soluna ,sonra da havaya bak,gözlerini kapat .Bunları yaparsan  dileklerin gerçekleşecek?!!  "

Bu mailerden artık çok sıkıldım.Okumadan siliyorum.Benim için sadece zaman kaybı olmaya başladı.Göndermezseniz çok daha iyi olur,çünkü ne okuyorum ne de uyguluyorum.Eskiden paylaşmadığım için suçluluk duygusu duyardım bir de.=)Açıkça söylemek gerekirse çok saçma geliyor.

Beni az çok tanıyorsanız neleri önemsediğimi de bilirsiniz.Çok önemli bir bilgidir ,paylaşılması gereklidir,gönderin,okurum hatta paylaşırım ancak başta da yazdığım gibi olan mailleri okumuyorum.Geldikleri gibi çöp kutusunda yerlerini alıyorlar.İlgililere duyrulur.=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter