Bir Vuvuzela Sesi Duydum Uzak Diyarlardan


Hatırlıyorum da 2002 senesindeki Dünya Kupası gerçekten heyecanlıydı.Türkiye'de vardı belki o yüzdendir diye düşünüyorum.İlhan Mansız ve Hakan Şükür aklıma ilk gelenler.İlhan Mansız'ın ve Ümit Davala'nın saçı meşhur olmuştu.:D Hakan Şükür de en erken atılan gol ile tarihe geçmişti.Ben o zamanlar ilkokuldaydım.Ne çabuk geçmiş zaman.=)

Bu seneki maçları izlemiyorum.Pek de sevmem açıkça söylemek gerekirse ama Türkiye olsaydı mutlaka izlerdim.:D Maçlar hakkındaki bildiklerim haberlerde konuşulanlardan ya da abim izlerken duyduklarımdan ibaret.Abim izlerken pek de bir şey duyamıyorum gerçi.Afkika'nın "  Vuvuzela"  denilen bir müzik aleti varmış .Bana göre gürültüden başka bir şey değil ama saygı duymak da lazım.:D Bu müzik aletinin maçlarda çalınmasının yasaklanması için bavurular yapılmış ama kabul edilmemiş.Hakem'in düdüğünü bastırdığı için problemler yaşanıyormuş.Bunun dışında futbolcular konsantre olamadıklarını söylüyorlarmış.:D 

Olaya bir de maçları televizyondan izleyenlerin tarafından bakalım.(Bizzat şahit oldum:D)Vuvuzela sesinden başka hiçbir şey duyamadım.Dayanılacak bir ses değil.Bu sesi yok etmek lazım demiş birileri ve çözümünü bulmuşlar.:D
2010 yılında çıkan LCD televizyonlardan birisine sahipseniz Vuvuzela sesi duymayacaksınız artık.Ekolayzer ayarını "0" yaparsanız işlem tamam.Vuvuzela sesi sizin için tarihe karıştı.=)Çok satar bu televizyonlar...:D


Yorumlar

  1. Merhaba Seyda,

    Almanya'nin Avusturalya ile macini Frankfurt'ta izledim. Dev ekran kurulmus dünya kupasinin bütün maclari icin. Yaklasik 10.000 kisilik bir meydan ve tamamen doluydu. Mac buranin saatiyle 20:30 da basliyordu ve meydan 18:30 itibariyle tamamen doluydu. Igne atsan yere düsmez derler ya, aynen öyle (ben 18:00 de gittim, 5 saat ayakta, yorgunluktan öldüm valla).

    Söylemek istedigim, orada bile millette bu müzik aleti vardi ve calip duruyorlardi (ben de arkadastan alip denedim :) ). Ama cok fazla olunca (salagin biri her dakika caliyordu, onu da beceremiyordu ya), nerdeyse kavga cikaracaktim orada :)

    canina okudular canim Dünya kupasinin...

    selamlar
    Mustafa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter