Akhisar Dönüşü



İşte geldim burdayım.:D Çarşamba günü öğleden sonra gittim,bugün de geldim.Apar topar bilgisayar başına geçtim.Ne yalan söyliyeyim,gözümde tüttü valla,özlemişim.=)

Yorucu ama bir o kadar da güzel bir Akhisar anısı oldu benim için.Akrabalar,komşular,lise arkadaşlarım...Sohbet,gırgır,şamata.:D Ve bir o kadar da uykusuzluk.

2 günlük tatilde yaklaşık 29 kişiyle görüştüm.Hayatımda bir ilki gerçekleştirmiş oldum böylece ve acayip keyif aldım.Normalde komşuları ve akrabaları ziyaret benim için pek de zevkli işler değildi.Yaşımın kemale ermesinden midir,yaklaşık 1 yıldır beni görmüyor olmalarından mıdır nedir bilemiyorum acayip muhabbetler döndü.:D

Arkadaşlarımla buluştuğum kısımda apayrı güzeldi.Lise yıllarına hayat katan arkadaşlıklar.Yine eski günlerdeki gibi muhabbet ettik.Dedikodu yaptık.Ne olacak bu halimiz deyip deyip güldük.:D Özlemişiz yahu birbirimizi.Arka sıra dörtlüsüyüz biz.:D 

İzmir'den Akhisar'a trenle gittik.Gidişte şahaneydi.Koltuklar çok genişti.Bağdaş kurup otursan rahat rahat sığarsın ,o derece.Koltukların yanında prizler var.Klimali.:D Ohh püfür püfür.=)Fiyatını da söylemek istiyorum.Öğrenci 4,tam 5 TL.Otobüsten çok çok daha iyi .:D Keşke dönüşte de aynı kaliteyi görebilseydik.Oynatmama az kalmıştı ki İzmir'e geldik.Priz yoktu,koltuklar da azıcık daha ufaktı ama önemli olan bu değil.Pulmandaki kabile.:S Duyduğuma göre İzmir'deki akrabalarının düğünlerine geliyorlarmış.Sanırsınız ki pulman tamamen onlara ait.Yaklaşık 16-17 kişiler.Ufak ufak çocukları da var.Biri ağlamayı bitiriyor,diğeri başlıyor.Neyse çocukları uyuttular bu sefer başladılar bağıra bağıra eltilerini çekiştirmeye.Aman yarabbim nasıl bir yolculuktu öyle.Zaten uykusuzum bir önceki günden.Yolculuğum da böyle geçti.Her ne kadar böyle bir olya olsa da tren yolculuğunu şiddetle tavsiye ederim.

Kısaca güzel bir tatil oldu işte.Sözde giderken 'gidiyorum ama bloga otomatik olarak yazı göndereceğim' demiştim.Yalan olmuş bu olay.Yazılar gitmemiş.Yalancı çıkardı beni.:D Neyse ki umduğumdan daha erken döndüm.Artık buralardayım.Yeni yazılarda görüşmek üzere.=)

Yorumlar

  1. "Yaşımın kemale ermesinden midir,yaklaşık 1 yıldır beni görmüyor olmalarından mıdır nedir bilemiyorum acayip muhabbetler döndü.:D
    "

    örnek isteriz :D

    YanıtlaSil
  2. Yazdıklarını unutmak çok fena bir olay.=) Tırnak içinde olmasa benim cümlelerim olduğunu hatırlayamazdım.:D Hangi düşüncelerle yazdım,neyi ima ederek yazdım hatırlamıyorum valla.=)
    Birkaç tane aklımda kalan olay var ama burdan anlatılınca da pek ilginç gelmez aslında.Yaşamak lazım,o anda muhabbetin verdiği galeyanla ne konuşmalar oluyo tahmin bile edemiyo insan bazen,ilginç oluyor.:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter