Her Gün 1 Ücretsiz Yazılım


Twitter'da Chip Online'ı takip etmeye başladım.İyi ki de başlamışım.=)Bugünden itibaren her gün, 1 tane ücretli yazılımı ücretsiz olarak vereceklermiş.Giveaway ve Chip ortaklığı sonucunda ,bedavaya verilecek yazılımın sahibi firmaya göre 24 saat içinde programı indirirseniz hiçbir kısıtlama yok.En bedavasından bilgisayarınıza kurabilirsiniz diyorlar.:D

Bugün, 19.95 USD değerindeki Magic Score Note programını veriyorlar.Yaklaşık 21 saati kaldı.Bu program,müzikle uğraşanlar içinmiş.Müzikleri ve notaları yazmak için kullanılıyormuş.Ben de ne zamandır arıyordum böyle bir program.İndirdim ama kurmadım henüz.Umarık güzeldir.=)

Arada bir Chip Online sitesine bakmak lazım,işe yarar programlar çıkabilir.:D Linki de burada.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter