Lunapark İnsanları


Evet ben de onlardan biriyim.Lunaparkı çok seviyorum.Daha doğrusu adrenalini tavan yaptırtacak işleri seviyorum sanırım.:D Motora binmek hayallerim arasındadır.Hız yapmak...(Kapalı alanda tabiki.)Bungee Jumping meraklısıyım mesela ama yapmadım.=)( Aklımı kaçırdığımı düşünmüyorum henüz.)

Lunaparkta başımın ters geldiği oyuncakları pek tercih etmiyorum son yıllarda.Artık yaşım kemale erdiğinden midir nedir,daha sakin,daha insansı, daha huzurlu(!) şeyleri tercih ediyorum.Bindiğim oyuncaklar bazılarına göre "  Buna binmek cesaret ister."   dedirtese de deli cesaretimle onlara biniyorum.=)

Benden daha cesaretli insanlar var.Onların yaptığını pek aklım almasa da saygı duyuyorum ve fotoğraflarını paylaşmaktan gurur duyuyorum.

 Mide doluyken dikkat etmek lazım.=)Midede durduğu gibi durmuyor, fotoğraftaki cisim.:D

Korkudan inme inmiş arkadaki adama.Ağzıyla burnu yer değiştirmiş biraz.=) Ya da hafiften üşütmüş de olabilir.:D

O çocuğun orda ne işi var.

Fırsattan istifade yumruğu geçirmiş kıza.Kızdan da, yumruğun altında kalmayıp,erkeği aşağı atmasını beklerim şahsen.=)

Her yerde satranç oynarız mesajı mı veriyorlar acaba?

Sonraki 2 fotoğraf için yorum yapmkta zorlanıyorum.=)Buna binmek için biraz kaçık olmak lazım bence.Tipleri kaymış resmen.


Kuşun orda ne işi var.=)Kızın da ağzı açık,belki kuş pislemiş bile olabilir.:DGüzel yakalamış kim çektiyse.

Daha fazlası için buraya buyrun.:D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter