Sorular ve Verilemeyen Cevaplar


Diyor ki "  Büyük sorulara cevap veremeyen birisiyimdir.Mesela 'Hayatımın en büyük hatası ne?' ya da 'Vazgeçemeyeceğim 5 şey sayabilir miyim?'Daha sonra da düşünüp "  Ben ki ne sorulara cevap vermiş insanım,bunlara mı cevap veremeyeceğim.Gerçi verdiğim cevaplar şıklar arasından seçmeceydi.Bu sorulara da şık verseler iyi olurdu."  cümlesiyle kalıyor başbaşa.

Kendi kendime sordum.Ben de cevap veremiyorum.Cevapsız kalıyor sorular.Kendince sorular belirlemiş.İlerde birgün olur ya ,birileri sorarsa hazırlıksız yakalanmamak için cevaplarını bulmaya çalışmış.İş görüşmelerinde ya da benzer yerlerde saçma sapan sorularla karşılaşıldığını düşünürsek,cevapsız kalmamak için güzel bir yöntem.Ben de cevaplamaya çalışayım kendimce.:D


Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
-Düşünce okuma.=)
Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
-Okan Bayülgen.Neden bilmiyorum.=)
Nerede yaşamak isterdiniz?
-Masmavi denize sıfır bir evde yaşamak isterdim.Han böyle masaüstü resimleri var ya gözlere şenlik.Ordaki evler gibi bir ev.Tabiki sevdiklerimle birlikte.=)
En önemli kusurunuz ne?
-Arkadaşlarımla aramda bir problem olduğunda çok zor kırılırım ama kırıldığımda da açık kapı bırakmam.Bıraksam iyi de, kusurum bu sanırım.En azından şimdilik aklıma gelen cevap bu.
Kahramanınız kim?
-Cedric.=) (Az önce izledim,aklıma geliverdi birden.)
En çok kullandığınız küfür?
-Yok ya küfürbaz değilim ben.Ama argo dediğimiz şeyleri kullanırım arada.Küfür sayılmaz.=)O da samimi olduğum kişilerle konuşurken.Mal başta olmak üzere bilimum hayvan isimleri.=)
Şu anki ruh haliniz nedir?
Garip bir yazı oldu bu yahu.=)
Hayat felsefenizi hangi söz özetler?
-Anı yaşa.Çünkü yarın hiç olmayabilir.(Çok mu klasik oldu ne. =))
Mutluluk rüyanız nedir?
- Bu çok uzun aslında.Başlı başına bir yazı olur.=)
Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
-Şüphelerle yaşamak.
Nasıl ölmek isterdiniz?
-Dedem hep 2 gün yatak 3. gün toprak der.Kimseyi üzmeden,kimseye muhtaç olmadan,elden ayaktan düşmeden çekip gideyim bu diyarlardan.

Son cevaptan sonra kendimi çok yaşlı hissettim.Ruhum çekildi sanki.Neyse daha gencim ben diyerek soru faslını bitireyim.

Sorulara cevaplarım kısmen hazır.=) Gerçi bir bu kadar da cevabını veremediğim soru var.Onları da zaman içinde keşfetmeye bıraktım.Belki birgün onlara da cevabım olur...

Sizin cevaplarınızda neler var?=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter