TTNet'e Çemkirmece

Evet 8 gün sonunda internete bağlanabildim.TTNet'in saçma sapan prosedürlerini bir türlü uygulayamadığı bir aşamadan geçtim.Tamamıyla sabır ve stres testi gibi bir şey oldu.

Daha önce de yazmıştım.Ev taşıma işlerim vardı.Sonunda yeni evimdeyim.Taşınmaydı,yerleşmeydi derken internet nakil işlemini unutmadım tabiki.:D Arkadaşlarımın dediğine göre nakil işlemine başvurduğum gün ,o gün olmazsa ertesi gün mutlaka bağlıyorlarmış.Ben de umutlandım doğal olarak.İşlerimi çabucak bitirdim internete girebilmek için.Ama tam bir rezalet oldu.Haklarını yiyemem Türk Telekomcuların, pazartesi günü telefonu bağlamaya geldiler.Yeni yapılmış bir daireye taşındığımız için hatlarda bir problem varmış.Neyseki o gün halledildi hemen.Ertesi gün internet bağlanacak demelerine rağmen bekle,bekle,bekle...Ne gelen var ne giden.Eve tıkıldık kaldık.Günde 5 vakit TTNet'i aramak suretiyle yaşadığım işkenceleri anlatamam.Her aradığımda binlerce reklamı dinlemek(cırtlak sesli bir bayandan), her seferinde değişen müşteri temsilcisine derdimi aynı cümlelerle anlatmaktan çok sıkıldım.Ortak nokta şu ki bütün müşteri temsilcileri "Hata raporu hazırlıyoruz.Biz size geri dönüş yapacağız.Bu süre içinde modeminizi ve bilgisayarınızı kapatmayın." .Peki kapatmam.Bu olaylar salı günü başladı ve bugün son buldu.Ama TTNet sayesinde değil.

Bu sabah yine aradım.Dün teknik servis gelecekti ,gelmedi diye çemkirdim.Hobaa temsilci baştan hata raporu hazırlamaya başladı.Gerilim iyice arttı.Bugün hazırlasalar iş pazartesiye kalacak düşüncesindeyim ben de.Yapılacak dünya kadar işim var internette.Anlatamıyorum da derdimi.En son hatırladığım ,bilgisayarınızı ve modeminizi kapatmayın sözüydü.Zaten günlerdir açık diye söylenip kapattım telefonu.

Daha sonra kendi yöntemlerimi uygulamaya başladım.Telefon hattının kablolarını kurcaladım.Modemi resetledim.Sonunda hatayı buldum.Telefon kablolarını bağlayan zat-ı muhterem bir yanlışlık yapmış olmalı ki mavi kabloya bağlanması gereken kabloları kırmızıya bağlamış.Ben de rasgele buldum.Deneme yanılma iyidir.=) Teknik servisi gönderebilselerdi kaç gündür bu kadar uğraşılmayacaktı.

TTNet'e 2. sinir olduğum nokta da şu.Nakil işlemini gerçekleştirirken,internetin sınırsız olmasını istemiştik.Tarife değişikliğinin yapılmış olması gerekiyordu.Ancak sorumsuz temsilciler mi desem ne desem bilmiyorum bunu da gerçekleştirmemişler.İyi ki aklıma geldi de sordum.4 GB kotalı interneti sınırsız diye kullanıp,kim bilir kaç para ödeyecektim.

Neyse ki artık internete bağlanabiliyorum.Olan laçka olan sinirlere oldu.Ha bir de telefon faturasının sıfırlarına oldu.Bakalım ne kadar ödeyeceğim???

Yorumlar

  1. 1 seneyi geçti yeni çıktığımız eve internet bağlatalı. Maalesef 1 hafta sonra girebilmiştik nete. Çünkü sende de olduğu gibi kabloları ters bağlamışlardı sağolsunlar. Gelmemişti teknik ekip.Denemeyle bulmuştuk biz de sorunu.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter