Barbaros Hayrettin Sizlerle...


90'ların şarkılarını dinlemeyi çok seviyorum.Daha önce de baya söylemiştim bunu.Bu aralar PowerTurk 90 radyosunu dinliyorum.Yıllar yıllar geçmiş aradan ama unutmamışım çoğunu.Bazen balkonda olduğumu unutup söylemeye başlıyorum kendimi kaptırıp.Biraz önce de Barbaros Hayrettin'in söylediği 'Ben Sizin Babanızım Ben Ne Dersem O Olur' şarkısını dinledim.Gerçi şarkı demeye gönlüm razı olmuyor...=)Şimdi gelelim neden şarkı demeye gönlümün elvermediğine.:D

Dinlemeye başladım.Şarkı tanıdık geldi.Herhalde daha önce tamamını dinlememişim.Çok ilginç geldi.İşte o akıllara zarar sözler:D

Öl de baba ölelim eyvallah
Gül de baba gülelim eyvallah
Sev de baba sevelim eyvallah

Ben sizin babanızım
Ben ne dersem o olur

Önce yemek yiyicem
ve diskoya gidicem
Orda hop hop yapıcam "hop hop hop! "
Orda zıp zıp yapıcam "zıp zıp zıp! "

Gazinoya gidicem
Bende şarkı söylicem "ölölölölölölö! "
Darbukacı solo yap
Yeter , yapma , herkes çalsın oynıcam "şıkşıkşıkıdık şık şıkıdık"
Langırt! ah düştüm oynamıcam durun.. ahh

Şimdi yatıp uyucam
Haydi iyi geceler...

Diskoda yapılan hop ve zıplar...Gazinoda şarkı söyleme adı altında çıkarılan anlamsız sesler(hönkürmeler)... Şık şık şıkıdık şık şıkıdık şeklindeki oynama...:D Kafanız bir şeylere bozuksa biraz dağılmanız için birebir gelebilir.=)

Zaten fotoğraftan da anlaşılacağı gibi Barbaros Hayrettin Amca'dan böyle güzel bir şarkı çıkacağı belli.Kaynakçı gözlü misali gözlüğü ve renk cümbüşü papyonu beni benden aldı.=)

Merak ettim dinlemek istiyorum diyenler için paylaşıyorum.Klip için yorum yapamıyorum.=)Ancak şunu söylemeliyim ki tamamen özgüven örneğidir.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter