Hissediyorum!

"Ben büyük hissediyorum.Beni açtırma sakın bu tur." Nasıl bir ifadedir bu arkadaş.=)Meğer Türk milleti olarak 6. hissimiz ne kadar da gelişmiş.Hayran kaldım.:D

Tam da bu yazıyı yazarken "Var mısın Yok musun?" yarışmasında yaşını başını almış,mülayim yüzlü bir amca "Ben mavi hissediyorum,açayım mı?" dedi ve en kırmızısından 150.000 TL açtı.:D Yarışmacı içinden neler saymıştır acaba.Gitti güzelim kırmızı.=)

Her neyse kaldığım yerden devam edeyim.Yeni sezon programlar başlıyor artık yavaştan.Her ne kadar bilgisayar başında olsam da televizyonu takip etmeyi bırakmıyorum.Kanallarda geziyorum sürekli.Neler varmış,insanlar neler izliyor merak ediyorum.

Yine böyle bir gezinti esnasında yine,yeni,yeniden başlayan "Var mısın Yok musun?" yarışmasını gördüm ve ilk paragraflar oluştu.:D Tamamen kurgu olduğuna inandığım ama görünürde tamamen hisleri kuvvetli insanların yarışması.İlk yarışmacının İzmir-Çankaya-Sevgi Yolu'ndaki ressam abinin kızı olduğunu da söylemeden geçemem.Sevgi Yolu'na gidersem sırf merakımdan sormak istiyorum.Gerçekten kurgu mu?

Yeni yayın dönemi herkese hayırlı uğurlu olsun.Beyin yıkamayan,doğru düzgün programlar olur umarım.:D Bitiririken Aşk-ı Memnu'yu özleyeceğim sanırım.

Not:Yazının geneline uymasa da yurtta kaldığım zamanlardan kalma bir alışkanlıktı Aşk-ı Memnu izlemek.Bağımlılık yaptı kendisi.Bitince de kendimi boşlukta gibi hissettim ayıptır söylemesi.:D:D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter