Pazar Gününe Özel İki Şarkı


'Hayatı basit yaşayan insanlarız.Öyle şatafatlı şeylerle pek de işimiz olmaz.Basit ama bizi dünyalar kadar mutlu eden hayallerimiz vardır...'
Bu cümleleri yazarken, radyoda (PowerTürk 90'lar) Rafet El Roman'dan 'Bir Melek Diliyorum' şarkısı çalmaya başladı.Yazmayı bıraktım ve şarkıyı paylaşmaya karar verdim.Bu şarkı ilk çıktığında ilkokula ya da ortaokula gidiyordum,tam hatırlamıyorum.Çok sevmiştim.Hem şarkıyı,hem Rafet El Roman'ı.Evin içinde 'Macera dolu Ameerikaaa' diye şarkılarını söylerdim.:D
Gerçi son yıllarda kendisinden pek hoşlanmıyorum.Tamam gençlere yardımcı oluyor ,bu güzel bir şey ama kliplerinde mitoz bölünme geçirmişler gibi şarkıyı söylemeleri garip geliyor bana. Geçen sene Yusuf Güney ile 2,bu sene de adını hala bilmediğim birisi ile sayısını 3'e çıkardı kendisi.Seneye 4,sonrasında 5,6,..126 vs.Neyse mitoz bölünmesini geçeyim.=)Şarkı güzel bence,paylaşmazsam olmaz.:)

Rafet El Roman - Bir Melek Diliyorum klibi | video.mynet.com


İçimden bir şarkı daha paylaşmak geldi.Bu şarkı bana lise yıllarımı hatırlatıyor.Hazırlık sınıfındayken,dersten başka her şeyle uğraşırdık.Sınıfımın yaklaşık yarısı ile aynı gitar kursuna giderdim .Çalabileceğimiz güzel ve kolay parçalardandı bu da.Bağıra çağıra hem çalar hem söylerdik.İçimden geldi.Bunu da paylaşmazsam olmaz.:D

(Not:Klip de ayrıca güzel)


mirkelam - hatıralar | izlesene.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter