Yeni Dönem Rötarlı Başlar=)


Yeni dönemi rötarlı da olsa çarşamba günü başlattım.2. sınıfı, 3. sınıfın zorluklarını dinleyerek bitirdikten sonra 3. sınıfın ilk dersine  girdim.Ders "Bilgisayar Ağları". Daha ilk dersten konuları işlemeye başladık.Koca yaz boyunca ellerim klavyeye iyice alışmış olduğundan kalem tutmakta zorlandım haliyle.Tam alışmıştım ki ders bitti,ben de yorgun argın eve döndüm.:D
Diğer günlerde de dersler devam etti.Yavaş yavaş derse alıştırılsaydık,dersin süresi ilk hafta sebebiyle kısa tutulsaydı çok güzel olurdu ama çok şey istemiyorum artık,buna razıyım bu sene.:D 

Ancak şu konu canımı sıktı.Hocalarımın, dersin önemini anlatmak için göz korkutmaktan başka bir yol denemelerini isterdim.Sonuçta sosyal varlıklarız.Bütün gün kitap ya da bilgisayar başında geçmez,geçirilmemeli zaten.Bu bölüme geldiysek ve 3. sınıfa başladıysak çalışmamız gerektiği bilinci zaten oluşmalıdır bizde.

Koca bir tatil bittikten sonra dönem işte böyle başladı.Tüm sevdiklerim de artık İzmir'de.=) Bakalım yeni dönemde neler olacak?

Not:Bu fotoğraf da neyin nesi diyebilirsiniz.Yan apartmanda okula yeni başlayan bir çocuk var.Annesi balkona bu ders çalışma masasından koymuş.Çocuğu oturtup ders çalıştırıyor.Oradan esinlendim.:D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter