Ben de Oradaydım


Oradaydım derken bahsettiğim yer İzmir Yapı Fuarı.Pazar günü Burak Alüminyum standında görevliydim.Nasıl görevliydin,nereden buldun bu işi diyenler için söylüyorum.Bu iş benim için de süpriz oldu.=)Şöyle ki: Ege Üniversitesi'nin bir burs grubu var.Ben de bu grubtan biriyim.Bu grup, öğrencilere burs vermekle kalmayıp ellerinden geldiğince her türlü yardımı sağlayan,geziler ve seminerler düzenleyen,iş imkanları sağlayan,birlikte bir şeyler yapabilmenin güzelliğini yaşatan bir grup.Grubun kurucusu Levent Kırılmaz Hoca'mız bizler için gerçekten çok emek veriyor.Kendisine ne kadar teşekkür etsek azdır.

Stand görevi de gruptaki iş imkanlarından birisiydi.Pazar günü saat 11:00'den 19:30'a kadar görev alacaktım.Pazar günü erkenden uyandım ve hazırlanmaya başladım.Pek de alışık olmadığım kumaş pantolon-gömlek ikilisiyle buluştum.İnsan alışık olmayınca yadırgıyor haliyle.:D Kıyafetlerimle samimiyeti kurduktan sonra düştüm yollara.Fuara geldim.Saat daha erkendi ve stand boştu.Ben de fuarı gezmeye başladım.Ateş tuğlaları,balkon demirleri,pencereler,çelik kapılar,mutfaklar...Çeşit çeşit yapı malzemeleri...Açıkçası pek de ilgimi çekmedi.:D

Döndüm dolaştım,kendi standımda beklemeye başladım.Bir baktım ki takım kıyafetli iki kişi geldi.İlk başta çok ciddi göründüler gözüme ama sonra anladım ki acayip eğlenceli insanlar.:D Standların tozunu aldık,katologları yerleştirdik.Masaları kuru pastalarla donattık.Onların yardımlarıyla işime ısınmış oldum böylece.Sonra başladık beklemeye.Beklerken de muhabbet etmeden olmaz tabi.Özel sektörün zorluklarını anlattılar.Gözüm korktu açıkçası.Olayları fazla deşifre etmemek için yazmıyorum ama durum cidden vahim.:S 

Saat ilerledikçe fuarı gezmeye gelenlerin sayısı arttı.Patronların misafirleri gelmeye başladı.Kuru pasta ve çay servisleri iyice hızlandı.Saatin nasıl geçtiğini anlamadım.O da ne?Öğle yemeği vakti gelmiş.:D Yemekler şirketten...=)

Aa unutmadan Bilgi İşlem'de çalışan,şirketin aranılan elemanıyla tanıştım.Kendisi aslında teknik ressammış ama bilgisayardan anladığı için yaklaşık 1 yıldır bu departmanda çalışıyormuş.Şimdilik iyi gidiyor diyor ama biraz dertli.Şirketin onca işiyle uğraşırken,birisi çıkıp "Bana msn kursana be abi" deyince haliyle sinirleniyormuş.:D

Pazar günü, fuarın son günü olduğu için 17:30'da standı toplamaya başladık.Bilgi İşlem departmanında çalışan abi geliyor aklıma.Standın en tepesine tırmandı.Baya da yüksekti.Vidaları sökmeye başladı.Ben giderken sağlamdı,umarım hala sağlamdır.=)Murat Abi,Burcu Abla ve isimlerini aklımda tutamadığım bir sürü şahane insan.Onları tanıdığıma gerçekten çok memnunum.

Bu macerayı da bitirdikten sonra yine eve döndüm.Çok yorulmuşum.Sonrasını hatırlamıyorum.:D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter