Eshot'lar Yetmiyor

Evet Eshot'lar yetmiyor artık.268,525,663 ve niceleri...Gerçi diğer otobüslerde durum nedir bilmiyorum.Benim sorunum bu üçüyle.Son iki haftadır dakikalarca hatta bazen saatlerce otobüs bekliyorum.Bekleyiş sonucunda uzaktan kırmızı kırmızı gelen,yüzümü bir anda "Hah sonunda geliyor be." diye güldüren ama sevincimi kursağımda bırakan olaylar oluyor.O da ne?! Otobüsler durmuyor bile,gaza basıp gidiyorlar.Tabi ben de bakakalıyorum arkalarından.Bir sonrakini beklemeye ya da tabana kuvvet diyerek yürümeye başlıyorum.

Niye böyle oluyor,tam olarak bilmiyorum.Otobüslerin zamanında hareket etmemesinden,öğrencilerin yoğunluk oluşturmalarından,metro çalışması sebebiyle güzergahların değişmesinden...Bir sürü sebebi var ama gerçekten can sıkıcı.

Otobüs içinde o kadar çok insan birikmesi de fena.Sıkış tepiş.Bunu önlenmesi için illa ki bir kaza mı olması gerekiyor.Hadi ben gencim,şoförlerin insancıl olmayan sürüş tekniklerine ayak uydurabiliyorum,peki yaşlı insalar ne yapsın?"İnsan taşıyorsun sen,düzgün sürsene be abi." dendiğinde de sakin bir şekilde cevap vermiyorlar haliyle.

Eskiden İzmir'in ulaşım imkanları çok güzel diye övünürdüm ama artık fikrim değişti.1-2 gün bilemedin 3-4 gün aksaklıklar olabilir ama 2 hafta oldu hatta daha fazla da olabilir.

En güzeli bisiklet ya.Tabi  aileme kendimi kaybetmeden , sakin sakin sürdüğümü kanıtladığım birgün bisikleti alabilirsem.:D Zamanında bisikletle az kalsın kaza yapıyordum.Ee onlar da haklı ama bisiklet iyidir.=)

Sonuç olarak bu duruma bir çözüm bulunsa süper olur.Bornova Metro'nun önündeki otobüs duraklarına bir bakın.Sanırsınız ki bedava bir şeyler dağıtıyorlar,o derece kalabalık.Bu kadar insanın o otobüse sığmayacağı belli.Bir an önce yola çık demi.(Bu sözüm 268'e).

Yolunuz her daim açık,ulaşımınız kolay olsun efendim.=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter