Sıdıka


"Gir içeri, kır, dizini dön önüne kız Sıdıka,hani gelir baban duyar, dayak yersin kız Sıdıka":D Bu jenerik müziğiyle başlardı Sıdıka dizisi.Güzel diziydi.Diziyi izlemeye başladığım zamanlar benim çocukluğuma denk gelmişti,daha çok abim izlerdi ben de pek bir şey anlamazdım.Yavaş yavaş çocukluktan çıktığım dönemlerde de tekrarları yayınlanınca anladım güzelliğini.

Sıdıka çevresindekilere göre farklı biriydi.Bu kızcağızın görmediği baskı yoktu.Acıklı bir dizi falan değil,yanlış anlaşılmasın.Anne baskısı,baba baskısı,abisi Samim'in baskıları,mahalle baskısı bir sürü baskı üzerinde ezilmemiş aradan çıkmış yine de.Dediğim dedik,entel biri.:D

Ona herkes uzaylı gözüyle baksa da o yine bildiğini yapardı.Her bölüm sonunda günlüğüne yaşadıklarını yazardı.Hayatı onun gözünden görmek güzeldi benim için.

Geçen gün kanallar arasında dolaşıp,bugün de televizyonda bir şey yokmuş dediğim an adını sanını duymadığım kanalların birinde denk geldim.Hiç kaçar mı,tabiki izledim sonuna kadar.Özlemişim.:D

Sıdıka da kim,ben duymadım,bilmiyorum diyenler için:Hasibe Eren,Sıdıka'ya can veren şahsiyet.Gerçekten güzel oynamıştı bu rolü.O da kim,ben Hasibe Eren diye birini duymadım diyenler için söyleyeyim.Avrupa Yakası'nın Makbule'si.Nam-ı diğer Makbiyleee(Burhan deyimiyle daha doğrusu):D

Dizide Sıdıka'nın dışında abisini de çok severdim.Samim.Sıdıka'yla kavga ederlerdi hep.Samim, Sıdıka'ya"Kalk kız,su getir abine" deyince kavga kopardı.:D Her türlü sebepten kavga
çıkarabilme potansiyelleri vardı.Abimle biz de böyledik.Klasik abi-kardeş kavgaları.Kavgalarını izlemesi çok güzel oluyordu.=)

Yazıyı jenerikle bitirmek istedim.İşte Sıdıka'nın jeneriği.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter