Aradan Geçen 20 Gün

20 gün olmuş yazmayalı.Farketmedim bu kadar zaman geçtiğini.O kadar çok şey oldu ki şu 20 gün içinde.Değil buraya yazacak vakit,kafamı kaşıyacak vaktim olmadı.Tamam biraz abarttım.:D Peki ne oldu bu 20 günde. Hemen anlatmaya başlıyorum.

Son yazıdan da anlaşılacağı gibi vizeleri atlattım.Vizeler bitince rahatladım mı?Tabiki hayır.Arka arkaya gelen proje ve ödevlerden nefes bile alamadan tekrar çalışmaya başladım.Hali hazırda beni bekleyen 3 projem var.Bir tanesi "Nesneye Dayalı Progralama" dersinin projesi.Minimum 3 tane 'Design Pattern'kullanarak "Notepad" tasarlıyoruz.2. projem "Mikroişlemciler" dersinden.Olmaz olasıca dediğim bir projedir kendisi.Flat Assembler programı kullanarak yazmamız gerekiyor ve ben henüz hiç başlayamadım.Umarım bugün başlayabilirim.:D 3. projeden bahsetmek bile istemiyorum aslından."Windows"  dersinin final sınavı yerine geçecek projesi.Bu konu ayrı bir yazı olabilir diye düşündüğüm için şu anda ayrıntılarını yazmıyorum.Bakalım ilerleyen günlerde neler olacak.:D Şu yazıyı bile acele acele yazmamın sebebi de projelerdir.Yazı biter bitmez proje sayfasını açıp,sabahlayacağımı,uykusuz bir halde derse gideceğimi biliyorum.Bu günler de geçip gidecek diyorum ve yazıya devam ediyorum.:D

Bu 20 günün içinde daha bir sürü maceram var.Bunlardan birisi de Edirne macerası.Hani meşhur bir KPSS vardı.İptal edilmişti.Benim abim de o sınava giren öğretmen adaylarından birisiydi.Ataması yapıldı ve Edirne'ye yolcu ettik kendisini.Abim gittikten sonra ,annemi de Edirne'ye yolcu ettim.Ben de 1 haftalık öğrenci hayatı yaşadım.Öğrencilik hayatı da ne hayat.:D Gruptaki arkadaşlarımla eve kapanıp ,proje yaptık.Bu da başka bir telaştı.=)

Bir de şu olay var.18 Aralık blogumun 1. yaş günüydü.Tabi bu telaşlar içinde bu güzel gün de kaynadı arada.:D Darısı seneye inşallah diyerek 1. yaşı geç de olsa kutluyorum.:D Yazıları okuyanların ,yorum yapanların eline ,koluna,diline sağlık diyorum.Siz olmasaydınız bu blogun ömrü çok kısa olurdu.Buna eminim.:D

Umarım bundan sonra arayı çok açmam.Sağlıcakla kalın,mutlu kalın.:D



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter