Kavram Kargaşası

Edirne-Uzunköprü'de gezmeye devam ediyorum.Bir yandan da fotoğraf çekiyorum.:D Çektiğim fotoğraflardan birisi de çocuk parkından bir görüntü.Ama fotoğrafta çocuk falan yok.İçinden yüksek elektrik akımının geçtiği trafomsu bir dolap var.Benim bildiğim elektrik tehlikesi olan yerlere ve özellikle de bu yer çocuk parkı gibi yerde ise bu dolaba "Ölüm Tehlikesi" şeklinde bir işaret konulmalıdır.Fotoğrafı görelim,neden bahsettiğimi daha sonra anlatayım.
"Ölüm Tehlikesi" yazısı var.Ancak çocukların fark edemeyeceği şekilde yerleştirilmiş.Üstüne üstlük,çocuklar için cezbedici bir hale getirilmiş.Çizgi film karakterleri ile süslenmiş.Ben çocuk olsam ,bu dolap benim için gayet eğlenceli bir şey olabilirdi.Yapmayın etmeyin.Tamam güzel görünüyor,hoş olmuş ama çocuk parkı gibi bir yerde bu trafonun olmasının yanlış olduğu gibi,böyle boyanması da olmamış.Çocuklarımızı koruyalım,yazık olmasın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter