Çevrimiçi Olmaya Çalışırken

Aylar aylar sonra Facebook'ta çevrimiçi olayım dedim,kimler burdaymış diye merak ettim.Sağ alt bölmeden çevrimdışı butonuna tıkladım.O da nesi?Şöyle bir şeyle karşılaştım.Ekran görüntüsü aşağıda.
"Go offline" dışındaki her şey Türkçe.Peki niye "Go offline" İngilizce.Eskiden "Çevrimdışı ol" yazardı.Bu saçma değişikliğin sebebi de ne ola ki?Merak ettim,bilen varsa ve bana bunun açıklamasını yaparsa çok mutlu olurum.Hayır amaç ne ki anlayamadım.İngilizce bilmeyenler için,çevrimdışı olmamaları için konulan bir engel mi?Sebep bu değilse "Go offline yazınca daha mı havalı oluyor?Ben bilemedim.


Sonuçta ben yine çevrimiçi olmadım.:D

Yorumlar

  1. Adsız25.2.11

    Büyük ihtimalle İngilizce facebooku Türkçe'ye çevirirken unutulan birşey olabilir =) Biliyorum daha önceden Türkçe'ydi bu. Fakat Facebook geliştiricileri Facebook'u İngilizce olarak geliştiriyorlar. Daha sonra bu her dile çevriliyor. Benim fikrim bu tam emin değilim =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter