Windows ve İnception=Winception

İnception filmini izleyenler için geliyor yazı.Ben izlemedim diyorsanız da şöyle anlatayım.Matrix'i izlemişsinizdir diye tahmin ediyorum.Enselerindeki girişten (usb girişi misali) kabloyu Neo'ya bağladıklarında ,Neo başka başka alemlere giderdi.İnception'da da bu iş rüya ile oluyor.Kahramanımız Leonardo Di Caprio uykuya daldığı an başka diyarlara doğru yol alıyor.Bazen rüya içinde rüyada ,hatta rüyalar içinde rüyalarda da olabiliyor.Sonrada nerede olduğunu unutup,ben neredeydim,rüyada mıydım diye kafayı yiyor.Olay bundan ibaret.:D


Şuracıktan bulduğum fotoğrafta filmi "Ti'ye almışlar":D Ben çok güldüm.Mavi ekransız güzel,sağlıklı,mutlu günler dilerim.=)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter