155 Polis İmdat Hattına Gelen İlginç Şikayet ve Talepler

  • Top patladı mı acaba duyamadık. Sofrada bekliyoruz da orucumuzu açacağız!
  • Abi alkollüyüm, Yoğurtlu'ya (belde) gideceğim, yolda köpekler var. Bir ekip gönderir misiniz?
  • Bize 3 çay gönderir misiniz?
  • Ben askerim, şafak 155 diye aradım.
  • Maç kaçta sona erdi?
  • Havada bizi takip eden bir uydu var. İhbar ediyorum konuyu takip edin.
  • Efendim ben çok içtim, lütfen bana bir şoför gönderin.
  • Bana borç para verir misiniz?
  • Karım kumara gitti, yakalar mısınız?
  • Karım bana yemek pişirmiyor.
  • Kocam beni aldatıyor. Nasıl intikam alabilirim?
  • Parktaki iki köpek çiftleşiyor, edebe aykırı. Polis gönderin gelip ayırsınlar.
  • Karşı komşum bana bakıp bakıp gülüyor. Sinir oluyorum.
  • Geceleri kabuslar görüyorum, çok korkuyorum.
  • Öğretmenim bana taktı, hep zayıf veriyor.
  • Annem bana hiç harçlık vermiyor.


Kaynak: Bütün Dünya Dergisi Haziran 2011 (Gönderi : Mete Tizer)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter