[SAYY] : Serdar AYYıldız

Fotoğraf çekmek bir sanattır demişler, gören, farkeden, ışıkla oynayabilen, gölgeleri dans ettiren bir göz lazımdır deklanşörün arkasında. Tabi bir de güzel bir makina lazım.:D Şaka bir yana güzel fotoğraf çekmeye çalıştım ama yapamadım. O yetenek yok bende. Tek yapabildiğim güzel fotoğraflara bakabilmek, onlar üzerinde hayal kurmak ve burada yayımlamak. İşte bugün de uzun zamandır takipçisi olduğum bir arkadaşımın fotoğraflarını yayımlamak istiyorum. Serdar Ayyıldız yani markalaşmış isim ile [SAYY]. Kendisi Ondokuz Mayıs Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği öğrencisi olmasının yanısıra müthiş bir fotoğrafçıdır. Daha doğrusu "Görsel Tasarım ve Fotoğrafçılık" ilgi alanlarından yalnızca birisidir. O kadar bahsettim, artık fotoğraflara bakma zamanı geldi. İşte [SAYY]'dan kareler...
 Tek Yılkı 
Yer: Kızılırmak Deltası - Bafra / Samsun
 Ferdane Bar
 Yolun Sonu
 S.B. Dreams
 Kız Kayası
Üstad

Dahası var bitmedi.:D Şu iki fotoğrafı ayrıca göstermek istiyorum. 
Serpme atan Balıkçı
Kızılırmak'ın Karadeniz'e döküldüğü yer.
Fener - Bafra / SAMSUN

Bu fotoğrafa bir de şimdi bakalım. 

Bence şahane bir çalışma olmuş. Ellerine sağlık demekten başka bir şey gelmiyor aklıma. 

Daha fazlası için sizi Serdar Ayyıldız'ın Facebook sayfasına buradan yönlendirebilirim. Bu sıcak pazar gününde yapılabilecek güzel bir şey olabilir fotoğrafları incelemek. İyi tatiller.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter