Yıllardır Su Yüzü Görmemiş Saçlar

Fotoğrafa bakınca anlamakta zorlanmadım desem yalan olur. Aşağıdan baktım, yandan baktım, sonunda çözdüm.:D Temizlik şart arkadaş, bu ne böyle.:D Biti, pireyi geçtim ben bile kaybolurum o pislik içinde. Neyse daha fazla yorum yapamayacağım. :D 




Bir de şu amca vardı, haberlerde görmüştüm. 37 yıldır yıkanmıyormuş. Zoru neymiş diyenleri aydınlatmak lazım. Bu zat-ı muhterem 65 yaşında olup, yıkanmazsa oğlunun olacağına inanıyor. Bu süre içinde 7 tane çocuğu olmuş ama hepsi de kız.:D  Amcanın bir tane bakkal dükkanı varmış vakti zamanında, e haliyle bu durumu bilen insanlar alışveriş yapmamışlar ve dükkan kapanmış. Bunlara rağmen amca elini suya, sabuna değdirmiyormuş hala.:D


Bunca kirli, pasaklı haberden sonra temiz ve sağlıklı günler dilerim hem de şu şarkı eşliğinde.=) Yıkanmayı reddeden psikopatlara gelsin.:D


Bknz: 1. fotoğrafın kaynağı şuracıktadır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter