Şeyda Yollarda


Dün gerçekten ayaklarıma kara değil kapkara sular indi.Ehliyet almaya karar verdim.(Tuba'nın Büyük Destekleriyle)Ne çok belge istiyorlar arkadaş.Biz de son güne kalınca apar topar halletmeye çalıştık işlemleri.Adliyenin karmakarışık yollarında koşarken bulduk kendimizi en son:)Neyse ki bütün belgeleri sağ salim toparladık ve kaydımızı yaptırdık:)Dersler Pazartesi başlayacak , okulda da vizeler yaklaşıyor.Ama hiç birine çalışasım da yok:) Havalardan mıdır bilmem , masa başına oturduğum an afakanlar basıyor...Ben de hemen bilgisayarı açıp dolaşmaya başlıyorum internette.Öyle saçma sapan işlerle uğraşıyorum ki bu karikatür aynı beni anlatmış:D Bu yüzden sınavlar gözümde büyüdü de büyüdü.Vizeler bitince hemen ehliyet sınavı da var.Çalışacak zaman az ama içimde çalışma şevki de yok.Umarım bir an önce karikatürdeki halimden kurtulurum.Yoksa bu sınavlar bitmez...

Yorumlar

  1. Bahardandır bahardan. :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle:DHaksız mıyım ama.Hava çok güzel,atçaksın kendini dışarı.Yürü babam yürü...Alsancaktan bir başla,İnciraltına kadar...Yakında şenliklerde başlar:)O zaman bilgisayar başında kalmaktan kurtulurum belki ama yine dersler başıboş kalır.Ben en iyisi bir an önce başlıym derslere.Yoksa toparlamam zor olur:D

    YanıtlaSil
  3. Eheh mantıklı. Hazır havalar daha tam ısınıp soğuyorken (kimi kandırıyorsam :D) çalışmakta fayda var... Finallerde nolacak kimbilir, düşünmemek lazım şimdideden.

    Bir defa bir arakadaşla Konaktan başlayıp Urlaya kadar yürümeyi denemiştik. Urlaya iki kilometre kalana kadar da yürümüştük. Güzeldir yürümek (hele abartılıysa üstüne tanımam.) Ha bir de bisiklet, ondan da vazgeçemem.

    Şenlikler başlasa da su savaşı yapask. (Tabi bir de bu senenin şenlik tişörtünü de koleksiyonuma eklesem :D)

    YanıtlaSil
  4. Bisiklet muhteşem bişey.Birde kulağında müzik varsa of ki ne of=)Ama benimki çalındı çalınalı uzak kaldım bisikletten=)
    Konak-Urla yolculuğu kaç saat sürdü,maşallah demek lazım=)Otobüsle gitmek zor oraya yürümek apayrı olay olmuş=)
    Şenlik tişörtünden de yeni haberim oldu sayende:D

    YanıtlaSil
  5. melike22.3.10

    Olur öyle arada Şeydam...İnsan geçmişinin bilmediği geleceği olduğunu geç anlıyor bazen... Her zorluğun ardından gelen güzel sonuçlar unutturuveriyor insana tüm sıkıntılarını... Ama her şeye rağmen olması gerektiği için yaşıyor insan... Hatırlanacak olan bir(veya birkaç:D) dostun sıcak muhabbeti... Bu yorum neden bu noktaya geldi bilmiyorum :D Bahardan herhalde bu da :D

    YanıtlaSil
  6. Herkese baharda bir şeyler oluyor Melikem.Bahar sana ilham getirmiş:D
    Son derece haklısın dost muhabbetini hiç bşye değişmem:D (Örnek:Esranurlarda yapılan muhabbetler)

    YanıtlaSil
  7. Yürüyerek 8 saat sürdü. En büyük mola 15 dakikalıktı. Güzehbahçeden sonrası ayrı bir dünya gibi. Yazlık evler, minik bir kasaba gibi... Çok iyi ya. :) İnciraltında, dalından koparıp mandalina yemek de çok güzel.

    Bir haftasonu, aynı yolu ya da en azından yarısını :) bisikletle gitmek istiyorum. (Ama tabi biraz daha gaza gelmem lazım.) Yolda trafik de yok neredeyse, müzik de problem olmaz diye umuyorum. Sadece Bornova-Konak trafikte, bir de Urla'ya kadar 2km'lik bir mesafe. Bir bisiklet bul, gel. :D

    Zaten dereceye bile giremedik bugün, tepkiliyim. :D Yarın lab varmış, yeni öğrendim çifte tepkilendim. :D Teknik servis tamirdeki monitörüme, yanlış power kablosu vermiş, yarın onla uğraşcam üçlü tepkiliyim :D Kira için teeee merkeze gidicem.... Abuuuu....

    Olacak şöyle bir tane minik yazlık ev, kumsal, hamak, tropik içecek, bir tane de köpek. (100 Mbit internet tabi bir de :D)

    Hayır bisikletle urla bunları nasıl çağrıştırdı ben de anlamadım ama neyse... Şimdi napcaz, aç C'de kod yaz, ühü ama ya. :D

    YanıtlaSil
  8. =)O kadar saatte otobüse binsen İstanbuldasın ama bu kadar eğlenceli olamaz tabiki:)
    Vizelerden sonra olursa mutlaka gelirim(tabi bisiklet bulmam lazım önce:))
    Yarışma hakkında yazı yazmak istedim ama önce (senin dediğin gibi tepkimin geçmesini bekliyorum).Öncelikle jüri bizim üniversitenin hocalarından oluşmamalydı.2.si jüride genç kişilere de yer verilmeliydi.3.sü bu madem mühendislik yarışması oyunlar milyoner gibi oyunlara benzememeli,bir stratejisi olmalıydı.Zaten sonuçlarımızı da açıklamadılar.Güvenilirliği yok.Ayrıca bu ulusal bir yarışmaysa sonuçlar için noter de olsaydı.Karşı çıkmak lazım=)Bilmuh olarak en azından bir grubumuz derece alsaydı şahane olurdu.Biz elimizden gelenin fazlasını yaptık diye düşünüyorum.Şimdilik daha da konuşmym bu konu hakkında,tepkim artıyo:D
    Dediğin gibi bizi ancak bisiklet turu paklar=)

    YanıtlaSil
  9. Valla ben yazıyorum Şeyda şu anda, bence yaz şimdi tepkili tepkili. :D Daha zevkli laf sokması. :D

    (Yalan oldu C ödevi)

    YanıtlaSil
  10. Aynı durumdayız sanırım benim de ödev yalan oldu=) Yazdım ama sanırım tepkim azalmış,direk yarışmadan gelir gelmez yazsam süper olacaktı=)=)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter