Bir Nefes Bir Ney



Uzun zamandır aklımda olan bir fikirdi ama bir türlü gerçekleştirememiştim.Sonunda bugüne kısmetmiş.

Neyde üflediğim parçaları burada paylaşmak isterdim hep.Sonunda oldu.=)Hepsi acemi işi,kendimce uğraşıyorum.Kayıtlar da kaliteli değil.Nefesimin sesi duyuluyor arada.Belki ilerde kendimi geliştirirsem kayıt kalitesini de arttırırım.:D Ama şimdilik bunlarla idare ederim gibi duruyor.=)

Sevdiğim şarkılardan bir üçleme yaptım bugünlük.Umarım güzel olmuştur...

İlk şarkı Leman Sam'dan "Ayrılık"

İkinci şarkı Onur Akın'dan "Seviyorum Seni".

Sonuncu da Segah Peşrev.Biraz klasik bir eserle bitirmek istedim yazıyı.Neyi üflemeye başladığımdan beri en çok çaldığım parçadır.




Not: Blogun sağ bölmesinde de eklenti olarak müzikler yerini alacaktır yakında.Yeni parçalar kaydettikçe beğendiklerimden eklemeyi düşünüyorum.Hayırlısı bakalım.=)

Ayrıca bu yazı ney konusunda üzerimde emeği olan Yakup Timaç ve Kaşif Demiröz'e gelsin.


Not:Merak edenler için; parçalar "   Yıldız Ney "   ile üflenmiştir.

Yorumlar

  1. Vay, Şeyda sende ne cevherler varmış :)
    Yazıların kadar bu yeteneğini de çok beğendim. Devamı gelir umarım, çok güzeller.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Burcu.=)Beğenmene çok sevindim.
    Devamı için çalışmalarım devam ediyor.:D

    YanıtlaSil
  3. ilklerdeki heyecanı,hissi ve tadı başka denmelerde bulmak mümkün mü.. senin heycanın bu yüzden görülmeye değer... insan her yeni bir şey öğrendiğinde yeni ilklere başlar. ilkler yolculuğunda öğrenme kutsallığında sana başarılar... yüreğine ve nefesine sağlık

    YanıtlaSil
  4. @Nisan: Çok teşekkür ederim.:)İlklerin heyecanı gerçekten daha farklı sanırım.=)

    YanıtlaSil
  5. Adsız10.7.10

    notalarınıda verebilirmisin bende üflemeyi çok istiyorum ama notaları bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ben bu parçaları kulaktan çalmıştım.En kısa zamanda notaya döküp burada paylaşabilirim.İletişim kısmından bana yazarsan daha rahat yardımcı olurum.=)

    YanıtlaSil
  7. Adsız14.7.10

    dört gözle notaları bekliyorummm...

    YanıtlaSil
  8. @Adsız: İletişimden mail adresini gönderirsen notaları ulaştırabilirim.Yorumlarla zor oluyor.Dosya halinde hazırladım.İletişime geçtiğinde gönderebilirim.

    YanıtlaSil
  9. Adsız6.8.10

    slm. arkadaşım ben de ney çalıyorum bir iki ay oldu ama 40 a yakın parça çalıyorum.paylaşımlarını çok beğendim notalarını ulaştırabilir misin

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim.:)

    1-2 ayda 40'a yakın parça çaldıysan kulağın iyi olmalı.Segah Peşrev hariç diğer parçaları kulaktan çıkartabilirsin.

    Notaları göndermem için email adresin lazım.İletişim bölümünden bana yazarsan yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  11. Adsız19.7.11

    Bunların notasını da blogunuzda paylaşırsanız biz de istifade etmeye çalışırız. Mehmet

    YanıtlaSil
  12. Adsız31.5.12

    Onur akin- seviyorum seni Notalarini gonderebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  13. Seviyorum Seni parçasını kulaktan çaldım. Notalarını oturup tek tek çıkartmam zaman alır ve bu aralar bunun için hiç vaktim yok. İlk vakitte buna zaman ayıracağım. :)

    YanıtlaSil
  14. Adsız24.6.12

    kaç yıldır ney çalıyosun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter