Bilmuh Aşure'den Çalıkuşu Sizlerle

"Üç şeritli bir yol düşünün.Ortadaki şeriti "Ders çalışmak" diye adlandıralım.Diğer iki şerit ise keyif amaçlı yaptığımız bizi ders çalışmaktan koparan aktiviteler olsun.Böylece tam ders çalışmaya karar verdikten sonra aniden şerit değiştirip film izlememi,voleybol oynamamı ya da boş boş çeneye dalmamı açıklama getirebilirim.Buradan 2 sonuç çıkıyor.Birincisi ben hep aynı şeritte gitmekten sıkılıyorum.İkincisi ise ben orta şeriti hiç sevmiyorum:).Yan şeritlerden birini uyumak diğerine de gece geç saatlerde uyuyamamak diye etiketlersek ben otobüslerde nasıl pencere kenarı koltukları tercih ediyorsam yolda da yan kenarlardan gitmeyi tercih ediyorum galiba:).En iyisi tüm şeritleri ders çalışmak diye adlandırayım da kaza yapmamak için yolun dışına çıkmadan ders çelışmak zorunda kalayım:)) "

Bu yazıyı "Bilmuh Aşure" blogunda Çalıkuşu isimli yazardan aldım.Tabi ki kendisine sordum yayınlamak için.Final haftası da yaklaşmışken içimdekileri tam anlamıyla anlattığı için paylaşmak istedim.Kendisine de burdan teşekkür ederim.

Not:Bilmuh Aşure de neyin nesi diyebilirsiniz.Bu bağlantıya tıklayarak gidebileceğiniz, henüz yeni kurulmuş ,karma bir blogtur.Daha yeni olduğu için çok fazla yazı yok ama iyi bir iş çıkartacağa benziyor.İsmin nereden geldiği de ilk yazıda anlatılmış.:D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter