Finaller Öncesi


Dün itibariyle dönem bitti ve final tatiline girdim.Sıkı bir çalışmayla geçecek 3 hafta beni bekler.Ders çalışmaya da istekliyim maşallah bu sefer.:)Tabi vize sonuçları biraz(!) kötü gelince mecbur çalışmam lazım.İstesem de istemesem de.=)

İngilizce notların Türkçe'ye çevrilmesi ile başladım işe ve bitirdim sonunda.Sıra geldi çalışmaya ama o da ne.Midem beni rahat bırakmıyor.Niye hep vize ya da final öncesinde midemde bir ağrı oluşur ki.Stres falan yapmıyorum genel olarak baktığımda ama anlayamadım gitti.Hiç sekmedi.1.sınıfın vizelerinden beri vize ve final dönemlerinde midemde müthiş bir yanma oluyor.Ne zaman ki sınavlar bitiyor benim de midem gayet rahat bir şekilde işlevlerine devam ediyor.Bana gıcıklık yapıyor kısaca.=)Gerçekten az bir acı da değil.

Rennie ve Aprozol denilen kireç kıvamında 2 tane iğrenç ilaçla kendime gelip,finallerle haşır neşir oluyorum.Ki en sevmediğim şeylerden biridir ilaç içmek.

Benim gibi sınav dönemlerinde mide ağrısı çekenlere ağrısız günler diler,ders çalışmaya devam ederim.Herkese iyi çalışmalar ve sağlıklı günler.Bana da...=)

Yorumlar

  1. Simdiden sinavlarinda basariar Seyda. :) Kendi sinav dönemlerimi ve tuttugum notlari hatirlattin bana. Arkadaslar arasinda Ingilizce-Türkce not olarak taniniyordu. :) Özellikle Mogol arkadasimiz Zorigo cok Bunlari okuyunca aklima Yedi Numara dizisinin sinavlarla ilgili bölümü geldi :) ben bi yine izleyeyim onu...

    sana iyi calismalar ve tekrar basarilar...

    P.S: 3 haftalik final tatilimi???? Herhalde bu sinav final tatili + 2 haftalik sinav maratonu demek oluyor. Bize bi sefer final tatili verdiklerinde tam Kurban Bayramina denk getirmislerdi. 4 günü zaten resmi tatildi... Nasil hesaplamislarsa arti, bravo!!!!

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim öncelikle.=)
    Notlar bizde de aynı hala.Elimde o kadar çok not var ki,onları tek bir not haline getirmekle uğraştım kaç gündür.
    Yedi Numarayı ben de izlerdim ama hatırlayamadım dediğin bölümü.(Emmoğları İngilizce sınavına çalışordu o mu?:)
    3 haftalık tatil değil aslında.Salı günü başladı final tatili,pazartesi sınavlar başlıyo.2 hafta sınav ,aynen dedğin gibi.Hesaplamaları süper olmuş.:D

    YanıtlaSil
  3. Evet... o bölümden bahsediyorum... Gerci gittim baska bi bölümünü izledim (Berat'la Asiye'nin evlendikleri bölümü... Sabit ile oyun düzenledikleri).

    neyse... yeniden basarilar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter