Öğle Uykusu


Finaller yaklaşıyor...Tam tamına 11 gün.Bugünü de saymazsak 10.Sonra 9,8...Bir bakmışsın gelmiş çatmış.Gerçi bir an önce başlasın bitsin.Sonrası , sınavsız günler.:)
Ben de pazar günü aldığım yeni kararlar doğrultusunda ders çalışmaya başladım.Tabi ki bünyem birden kaldıramadı o kadar çalışmayı ve ağırdan bir uyku bastırdı.Azıcık bir kestireyim derken uyumuşum bir güzel.Müthiş bir öğle uykusu oldu benim için.Ne kadar özlemişim böyle uyumayı.O kadar dinlenmiş ve mutlu uyadım ki anlatmak mümkün değil.
Sonra anneme "Ne güzel uyumuşum anne ya." deyince muhabbet açıldı eskilerden.Küçükken hep uyuturdun bizi abimle diye anlatmaya başladım ben.Bir yanına abimi bir yanına mızıklanan beni alıp masal anlatmaya başlardı.Ben de niyeyse hep "Kırmızı Başlıklı Kız'ı" anlattırırdım.Kurt kızı yiyor ya hoşuma giderdi.(Belliymiş o zamandan benim ne olacağım.Hangi çocuk sever kızın kurt tarafından yenmesini =))Sonra ben uyur giderdim.Saatler geçmiş,mis gibi kurabiye kokuları gelmeye başlardı.Biz de uyanırdık abimle.Kurabiyeleri yedikten sonra ,hemen sokağa fırlardık:D(Bu arada abimin bana küçükken neden kurabiye canavarı dediğini de bu yazıyla bulmuş oldum:))
Öğle uykusu başka bir şey.Hem dinlendim,hem kendimi resetledim.Format atılmış bilgisayar gibi hissediyorum kendimi.=)Fabrika ayarlarıma geri döndüm.Neyse daha fazla cıvıtmadan bitireyim.Bitti.:D:D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter