Pazar Günü Alışkanlığı


Yine bir pazar günü ve ben yine iki şarkı ile karşınızdayım.Bu bir gelenek haline dönüyor sanırım blogda.:)Her pazar iki şarkı.İlk şarkı eskilerden.Nev'den "Efkarlıyım".


İkinci şarkı da Farid Farjad'dan "Dört Mevsim Melankoli".Sözleri yok,müziği dinlerken kendimi başka başka alemlerde hissettim.İsminden de anlaşılacağı gibi biraz melankolik.Birkaç hareketli bölüm var müzikte ama onlarda bile bir hüzün var sanki.İçten içten çalmışlar.Vakit bulursam bütün şarkılarını dinlemeyi istiyorum.Umarım diğerleri de güzeldir.Ama mutlu bir gününüzdeyseniz keyfinizi bozmaya değmez.Sayfayı kapatın gitsin.=)İlla da dinlemek istiyorum derseniz de işte şarkı.

Şarkılardan da anlaşıldığı gibi efkarlıyım biraz.Dün olmasaydın,şu an paylaşacağım şarkılar daha da karamsar olurdu kesinlikle.Beni güldürdüğün,çökmüş halimden kurtardığın için teşekkürü de borç bilirim.:)Şarkılar benden sana gelsin o zaman...:D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Falda Shrek Çıkınca

Veritabanı Vize 1. Sorusu ve Cevabı

Türkçe Twitter